Klasės valdymo muzikos pamokose problemos analizė: pagrindinis ugdymas

Authors

  • Rytis Kvedarauskas Vytauto Didžiojo universitetas
  • Rasa Kirliauskienė Vytauto Didžiojo universitetas

DOI:

https://doi.org/10.15823/p.2025.159.10

Pagrindiniai žodžiai:

klasės valdymas, muzikos pamoka, pagrindinis ugdymas

Santrauka

Straipsnyje analizuojama klasės valdymo problema pagrindinio ugdymo muzikos pamokose. Taikant kokybinę tyrimo prieigą, atskleidžiami klasės valdymo sunkumai, su kuriais susiduria muzikos mokytojai, bei išskiriami veiksniai, darantys įtaką klasės valdymui. Pastebima, jog su klasės valdymo iššūkiais daugiau susiduria jauni specialistai. Teigiama, jog tokiu būdu išryškėja jų patirties stoka ir tobulintinas pedagogų rengimas.

Atsisiuntimai

Publikuota

2025-12-20

Kaip cituoti

Kvedarauskas, R., & Kirliauskienė, R. . (2025). Klasės valdymo muzikos pamokose problemos analizė: pagrindinis ugdymas. Pedagogika, 159(3), 221–246. https://doi.org/10.15823/p.2025.159.10

Numeris

Skyriai

Straipsniai