Klasės valdymo muzikos pamokose problemos analizė: pagrindinis ugdymas
DOI:
https://doi.org/10.15823/p.2025.159.10Pagrindiniai žodžiai:
klasės valdymas, muzikos pamoka, pagrindinis ugdymasSantrauka
Straipsnyje analizuojama klasės valdymo problema pagrindinio ugdymo muzikos pamokose. Taikant kokybinę tyrimo prieigą, atskleidžiami klasės valdymo sunkumai, su kuriais susiduria muzikos mokytojai, bei išskiriami veiksniai, darantys įtaką klasės valdymui. Pastebima, jog su klasės valdymo iššūkiais daugiau susiduria jauni specialistai. Teigiama, jog tokiu būdu išryškėja jų patirties stoka ir tobulintinas pedagogų rengimas.
Atsisiuntimai
Publikuota
2025-12-20
Kaip cituoti
Kvedarauskas, R., & Kirliauskienė, R. . (2025). Klasės valdymo muzikos pamokose problemos analizė: pagrindinis ugdymas. Pedagogika, 159(3), 221–246. https://doi.org/10.15823/p.2025.159.10
Numeris
Skyriai
Straipsniai
Licencija
Autoriaus teisės (c) 2025 Rytis Kvedarauskas, Rasa Kirliauskienė

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.






