Romų mokinių ugdymo iššūkiai ir jų įveika: Lietuvos bendrojo ugdymo mokyklų pedagogų patirties analizė

Authors

  • Dalia Survutaitė Vytauto Didžiojo universitetas

DOI:

https://doi.org/10.15823/p.2023.151.8

Pagrindiniai žodžiai:

švietimas, bendrojo ugdymo mokykla, romų mokiniai, ugdymo iššūkiai, pedagogų patirtis, problemų įveika

Santrauka

Romų atskirtis kliudo jų vaikų sėkmingam ugdymui(si). Besimokantys romai Lietuvoje sudaro penktadalį šios populiacijos. Straipsnyje analizuojami romų mokinių ugdymo iššūkiai, jų įveika.
Romų vaikų ugdymo iššūkiai susiję su šeimos išankstinėmis nuostatomis mokymo atžvilgiu, vaikų specialiaisiais ugdymo(si) poreikiais, žemais mokymosi pasiekimais. Pastarosios kliūtys sąlygoja vaikų mokymosi motyvacijos trūkumą, lemia mokyklos nelankymą. Įvardyti veiksniai tiesiogiai nulemia pasekmes – mokymo(si) praradimus, nepažangumą, iškritimą iš švietimo sistemos.

Atsisiuntimai

Publikuota

2023-11-29

Kaip cituoti

Survutaitė, D. (2023). Romų mokinių ugdymo iššūkiai ir jų įveika: Lietuvos bendrojo ugdymo mokyklų pedagogų patirties analizė. Pedagogika / Pedagogy, 151(3), 150–171. https://doi.org/10.15823/p.2023.151.8

Numeris

Skyriai

Straipsniai