Romų mokinių ugdymo iššūkiai ir jų įveika: Lietuvos bendrojo ugdymo mokyklų pedagogų patirties analizė
DOI:
https://doi.org/10.15823/p.2023.151.8Pagrindiniai žodžiai:
švietimas, bendrojo ugdymo mokykla, romų mokiniai, ugdymo iššūkiai, pedagogų patirtis, problemų įveikaSantrauka
Romų atskirtis kliudo jų vaikų sėkmingam ugdymui(si). Besimokantys romai Lietuvoje sudaro penktadalį šios populiacijos. Straipsnyje analizuojami romų mokinių ugdymo iššūkiai, jų įveika.
Romų vaikų ugdymo iššūkiai susiję su šeimos išankstinėmis nuostatomis mokymo atžvilgiu, vaikų specialiaisiais ugdymo(si) poreikiais, žemais mokymosi pasiekimais. Pastarosios kliūtys sąlygoja vaikų mokymosi motyvacijos trūkumą, lemia mokyklos nelankymą. Įvardyti veiksniai tiesiogiai nulemia pasekmes – mokymo(si) praradimus, nepažangumą, iškritimą iš švietimo sistemos.
Atsisiuntimai
Publikuota
Kaip cituoti
Numeris
Skyriai
License
Copyright (c) 2023 Authors

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.