Įtraukiosios ugdymo praktikos tobulinimas COVID-19 pandemijos kontekste: mokinių, turinčių specialiųjų ugdymosi poreikių, mokymosi sunkumų įveika
DOI:
https://doi.org/10.15823/p.2022.145.4Pagrindiniai žodžiai:
Specialieji ugdymosi poreikiai, COVID-19, įtraukusis ugdymas, mokymosi sunkumai ir jų įveikaSantrauka
Straipsnyje pristatomas kokybinis tyrimas, kuriuo atskleista įtraukiojo ugdymo praktika ir jos tobulinimo galimybės COVID-19 pandemijos kontekste mokinių, turinčių specialiųjų ugdymosi poreikių (SUP), patiriamų sunkumų ir jų įveikos aspektu. Nustatyta, kad SUP turintys mokiniai nuotolinio mokymosi metu yra labiau pažeidžiami, jų mokymosi procesą apsunkina edukacinės kliūtys, pagalbos mokykloje ir namuose stoka. Sėkmingai ugdytis padeda efektyviai veikianti pagalbos sistema, komandinis darbas ir bendradarbiavimas, mokytojo pagalba ir darbas mažose grupėse.
Atsisiuntimai
Publikuota
Kaip cituoti
Numeris
Skyriai
License
Copyright (c) 2022 Lina Miltenienė, Rita Melienė, Alvyra Galkienė, Aušra Rutkienė

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.