Įtraukiosios ugdymo praktikos tobulinimas COVID-19 pandemijos kontekste: mokinių, turinčių specialiųjų ugdymosi poreikių, mokymosi sunkumų įveika

Authors

  • Lina Miltenienė Vytauto Didžiojo universitetas
  • Rita Melienė Vytauto Didžiojo universitetas
  • Alvyra Galkienė Vytauto Didžiojo universitetas
  • Aušra Rutkienė Vytauto Didžiojo universitetas

DOI:

https://doi.org/10.15823/p.2022.145.4

Pagrindiniai žodžiai:

Specialieji ugdymosi poreikiai, COVID-19, įtraukusis ugdymas, mokymosi sunkumai ir jų įveika

Santrauka

Straipsnyje pristatomas kokybinis tyrimas, kuriuo atskleista įtraukiojo ugdymo praktika ir jos tobulinimo galimybės COVID-19 pandemijos kontekste mokinių, turinčių specialiųjų ugdymosi poreikių (SUP), patiriamų sunkumų ir jų įveikos aspektu. Nustatyta, kad SUP turintys mokiniai nuotolinio mokymosi metu yra labiau pažeidžiami, jų mokymosi procesą apsunkina edukacinės kliūtys, pagalbos mokykloje ir namuose stoka. Sėkmingai ugdytis padeda efektyviai veikianti pagalbos sistema, komandinis darbas ir bendradarbiavimas, mokytojo pagalba ir darbas mažose grupėse.

Atsisiuntimai

Publikuota

2023-09-18

Kaip cituoti

Miltenienė, L., Melienė, R. ., Galkienė, A., & Rutkienė, A. (2023). Įtraukiosios ugdymo praktikos tobulinimas COVID-19 pandemijos kontekste: mokinių, turinčių specialiųjų ugdymosi poreikių, mokymosi sunkumų įveika. Pedagogika / Pedagogy, 145(1), 62–80. https://doi.org/10.15823/p.2022.145.4

Numeris

Skyriai

Straipsniai