The Taxonomy of Learning Outcomes Levels: Harmonization and Systematization of the Terminology

Authors

  • Kęstutis Pukelis Vytautas Magnus University, Lithuania

DOI:

https://doi.org/10.15823/p.2021.143.9

Keywords:

intelect, intelligence, knowing, ability, skill, mastery

Abstract

Straipsnyje pagrindžiama penkių išmokimo lygių taksonomija, išsidėsčiusi intelekto ir inteligencijos dimensijose. Pirmas (potencialus) lygis yra intelekto dimensijoje ir jį reprezentuoja gabumo (angl. aptitude) terminas. Kiti lygiai yra inteligencijos dimensijoje. Antrą (erudicijos) lygį reprezentuoja žinių (angl. knowledge) ir žinojimo (angl. knowing) terminai. Trečią (eklektišką) lygį – gebėjimo (angl. ability) terminas. Ketvirtą (kompetentingumo) – mokėjimo (angl. skill) terminas. Penktą (profesionalumo) – įgūdžio (angl. mastery) terminas.

Published

2023-09-18

How to Cite

Pukelis, K. (2023). The Taxonomy of Learning Outcomes Levels: Harmonization and Systematization of the Terminology. Pedagogika / Pedagogy, 143(3), 176–194. https://doi.org/10.15823/p.2021.143.9

Issue

Section

Articles