Nuotolinio mokymo organizavimas COVID-19 metu: bendrojo ugdymo mokyklų patirtis
DOI:
https://doi.org/10.15823/p.2020.140.1Pagrindiniai žodžiai:
nuotolinis mokymas(is), ugdymo organizavimas, bendrojo ugdymo mokykla, COVID-19Santrauka
Straipsnyje aptariama bendrojo ugdymo mokyklų nuotolinio mokymo organizavimo patirtis per karantiną (2020-03-16–2020-05-29). Aptariami 2020 m. birželio mėn. pabaigoje vykdyto kokybinio tyrimo taikant sutelktųjų grupių diskusijos metodą rezultatai. Empiriniai tyrimo duomenys apdoroti taikant indukcinį tematinės analizės metodą. Nustatyta, kad mokykloms kilo iššūkių, susijusių su IT sprendimų nuotoliniam mokymui(si) trūkumu ir ugdymo proceso dalyvių pasirengimu nuotoliniam mokymui(si); taip pat buvo atskleisti nacionalinio ir regioninio lygmens institucijų vaidmenys organizuojant nuotolinį mokymą(si).
Atsisiuntimai
Publikuota
Kaip cituoti
Numeris
Skyriai
License
Copyright (c) 2020 Pedagogika

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.