Nuotolinio mokymo organizavimas COVID-19 metu: bendrojo ugdymo mokyklų patirtis

Authors

  • Odeta Merfeldaitė Mykolo Romerio universitetas
  • Romas Prakapas Mykolo Romerio universitetas
  • Asta Railienė Mykolo Romerio universitetas

DOI:

https://doi.org/10.15823/p.2020.140.1

Pagrindiniai žodžiai:

nuotolinis mokymas(is), ugdymo organizavimas, bendrojo ugdymo mokykla, COVID-19

Santrauka

Straipsnyje aptariama bendrojo ugdymo mokyklų nuotolinio mokymo organizavimo patirtis per karantiną (2020-03-16–2020-05-29). Aptariami 2020 m. birželio mėn. pabaigoje vykdyto kokybinio tyrimo taikant sutelktųjų grupių diskusijos metodą rezultatai. Empiriniai tyrimo duomenys apdoroti taikant indukcinį tematinės analizės metodą. Nustatyta, kad mokykloms kilo iššūkių, susijusių su IT sprendimų nuotoliniam mokymui(si) trūkumu ir ugdymo proceso dalyvių pasirengimu nuotoliniam mokymui(si); taip pat buvo atskleisti nacionalinio ir regioninio lygmens institucijų vaidmenys organizuojant nuotolinį mokymą(si).

Author Biographies

Odeta Merfeldaitė, Mykolo Romerio universitetas

Mykolo Romerio universitetas, Edukologijos ir socialinio darbo institutas

Romas Prakapas, Mykolo Romerio universitetas

Mykolo Romerio universitetas, Edukologijos ir socialinio darbo institutas

Asta Railienė, Mykolo Romerio universitetas

Mykolo Romerio universitetas, Edukologijos ir socialinio darbo institutas

Atsisiuntimai

Publikuota

2023-09-18

Kaip cituoti

Merfeldaitė, O., Prakapas, R., & Railienė, A. (2023). Nuotolinio mokymo organizavimas COVID-19 metu: bendrojo ugdymo mokyklų patirtis. Pedagogika / Pedagogy, 140(4), 5–17. https://doi.org/10.15823/p.2020.140.1

Numeris

Skyriai

Straipsniai