Viešosios erdvės funkcijos informacinėje visuomenėje
DOI:
https://doi.org/10.7220/2335-8769.72.1Pagrindiniai žodžiai:
Parrhesia; Viešosios erdvės funkcijos; Viešoji komunikacija; Socialinės medijosSantrauka
Straipsnyje aptariama viešosios erdvės komercializmo problematika šiuolaikinėje visuomenėje. Straipsnio tikslas – išanalizuoti viešosios erdvės koncepciją ir atskleisti viešosios erdvės funkcijas informacinėje visuomenėje. Teorinėje analizėje pristatoma Jürgeno Habermaso suformuluota viešosios erdvės teorija, detaliau nagrinėjamos viešosios erdvės funkcijos. Pristatytos Frankfurto atstovų kritinės įžvalgos apie viešosios erdvės problematiką leidžia atitinkamai įvertinti viešosios erdvės funkcionalumą. Klasikinės viešosios erdvės ir šiuolaikinės skaitmeninės viešosios erdvės funkcijų palyginimas atskleidė viešosios komunikacijos specifiką socialinėse medijose.
Atsisiuntimai
Atsisiuntimai
Publikuota
Kaip cituoti
Numeris
Skyriai
Licencija
Autoriaus teisės (c) 2020 Ieva Aurylaitė

Ši publikacija licencijuojama pagal Creative Commons Attribution–ShareAlike 4.0 International licenciją.