Viešosios erdvės funkcijos informacinėje visuomenėje

Authors

  • Ieva Aurylaitė Kauno technologijos universitetas

DOI:

https://doi.org/10.7220/2335-8769.72.1

Pagrindiniai žodžiai:

Parrhesia; Viešosios erdvės funkcijos; Viešoji komunikacija; Socialinės medijos

Santrauka

Straipsnyje aptariama viešosios erdvės komercializmo problematika šiuolaikinėje visuomenėje. Straipsnio tikslas – išanalizuoti viešosios erdvės koncepciją ir atskleisti viešosios erdvės funkcijas informacinėje visuomenėje. Teorinėje analizėje pristatoma Jürgeno Habermaso suformuluota viešosios erdvės teorija, detaliau nagrinėjamos viešosios erdvės funkcijos. Pristatytos Frankfurto atstovų kritinės įžvalgos apie viešosios erdvės problematiką leidžia atitinkamai įvertinti viešosios erdvės funkcionalumą. Klasikinės viešosios erdvės ir šiuolaikinės skaitmeninės viešosios erdvės funkcijų palyginimas atskleidė viešosios komunikacijos specifiką socialinėse medijose.

Downloads

Download data is not yet available.

Downloads

Published

2020-01-16

Numeris

Skyriai

STRAIPSNIAI