Kaip tampama sėkmingu tyrėju? Įrodymais grįstos rekomendacijos karjerai plėtoti ir mokslo pasiekimams vertinti

Authors

  • Jolanta Šinkūnienė Vilniaus universitetas
  • Marc Vanholsbeeck Université libre de Bruxelles

DOI:

https://doi.org/10.7220/2335-8769.73.5

Pagrindiniai žodžiai:

Jaunieji mokslininkai, Humanitariniai ir socialiniai mokslai, Mokslo vertinimas, Rekomendacijos, Mentorystė, Parama

Santrauka

Pastaruoju metu mokslinėje literatūroje vis daugiau dėmesio skiriama jaunųjų mokslininkų karjeros formavimo aspektams, mentorystės ir paramos karjeros pradžioje svarbai. Šio straipsnio tikslas – remiantis 56 pusiau struktūruotais pokalbiais su jaunaisiais humanitarinių ir socialinių mokslų tyrėjais iš 14 Europos šalių pateikti rekomendacijas jaunųjų mokslininkų paramai. Rekomendacijos skirtos patiems jauniesiems mokslininkams, jų moksliniams vadovams ir mentoriams, sprendimus priimantiems asmenims aukštojo mokslo institucijose ir mokslo institutuose, mokslo politikos formuotojams ir mokslinių tekstų recenzentams. Pagrindinės tendencijos, atsiskleidusios pokalbiuose, patvirtina, kad ir individualūs asmenys, ir institucijos atlieka labai svarbų vaidmenį formuojant ir plėtojant jaunųjų tyrėjų karjerą.

Atsisiuntimai

Download data is not yet available.

Atsisiuntimai

Publikuota

2020-08-26

Kaip cituoti

Šinkūnienė, J., & Vanholsbeeck, M. (2020). Kaip tampama sėkmingu tyrėju? Įrodymais grįstos rekomendacijos karjerai plėtoti ir mokslo pasiekimams vertinti . Deeds and Days / Darbai Ir Dienos, (73), 81–92. https://doi.org/10.7220/2335-8769.73.5

Numeris

Skyriai

STRAIPSNIAI