Saugus „buriavimas“ – bendradarbiavimo strategijos, skirtos mokyklų vadovams, mokytojams ir tėvams, siekiant sumažinti riziką internete
DOI:
https://doi.org/10.15823/su.2023.59.1Pagrindiniai žodžiai:
Rizikos mažinimas, vaiko teisės, skaitmenizacija, teisės aktai, tėvai, mokytojai, mokyklų vadovaiSantrauka
Dėl per pandemiją uždarytų mokyklų beveik visi mokiniai mokymuisi, bendravimui su draugais, žaidimams ir kitai laisvalaikio veiklai dar intensyviau pradėjo naudoti skaitmenines technologijas. Tai lėmė ilgalaikius pokyčius, taip pat vaikų, tėvų ir mokytojų persiorentavimą į kitokią veiklą. SAILS konsorciumas parengė išteklius mokyklų vadovams, mokymo specialistams ir tėvams, taikydamas unikalų rizikos mažinimo metodą, pagrįstą vaiko teisių įstatymais ir tyrimais. Šiame straipsnyje pristatomas šis metodas ir jo padariniai švietimui bei pristatomas atliktas tyrimas. Taip pat aprašoma įkvepianti praktika šioje srityje. Straipsnyje pateikiami ne tik pedagogikos, psichologijos ir panašių disciplinų įrodymai, bet ir susijusi teisinių tyrimų bazė – retas reiškinys švietimo tyrimų srityje. Atliktas darbas paaiškina ir siekia rizikos mažinimo, o ne labiau paplitusio rizikos prevencijos, visų pirma, remiantis Bendruoju komentaru Nr. 25 (2021 m. kovo mėn.) su JT Vaiko teisių konvencija, kuri pabrėžia VISŲ teisių pusiausvyros svarbą, suteikia tėvams pagrindinį vaidmenį, susijusį su besivystančiais vaiko gebėjimais.
Atsisiuntimai
Atsisiuntimai
Publikuota
Kaip cituoti
Numeris
Skyriai
Licencija
Autoriaus teisės (c) 2023 Socialinis ugdymas / Social Education

Ši publikacija licencijuojama pagal Creative Commons Attribution–ShareAlike 4.0 International licenciją.