Kompetencijomis grįsto mokymo(si) skatinimas Baltarusijos aukštojo mokslo srityje
DOI:
https://doi.org/10.15823/su.2019.51.2Pagrindiniai žodžiai:
Aukštasis mokslas; Mokymo(si) būdai; Darbo rinka; Įvairovė ir multikultūriškumas; Mobilumas; Stažuotė; Mokymasis visą gyvenimą; BaltarusijaSantrauka
Šiame straipsnyje yra aptariami iššūkiai, su kuriais susiduria Baltarusijos aukštasis mokslas, nuo 2015 m. siekdamas įgyvendinti Bolonijos proceso principus šalyje. Baltarusijos aukštojo mokslo sritis, pereinant nuo tradicinių prie Europos aukštojo mokslo erdvėje (EHEA) jau taikomų mokymo(si) būdų, išgyvena transformacijos laikotarpį.
Straipsnyje yra pristatomas Baltarusijos aukštojo mokslo srityje taikomų mokymo(si) būdų tyrimas, atliktas įgyvendinant Erasmus+ KA2 programos projektą „Kompetencijų tobulinimo skatinimas Baltarusijos aukštosiose mokyklose“ (FOSTERC). Straipsnyje yra aptariamos galimybės, kaip skatinti kompetencijomis grįsto mokymo(si) praktikų kūrimą Baltarusijos aukštojo mokslo srityje, taikant dėstytojų, studentų, aukštųjų mokyklų absolventų tarptautinio mobilumo bei mokymo(si) visą gyvenimą priemones.