Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Pradžia
Einamasis
Archyvas
Dirbtinis intelektas
Dėl dirbtinio intelekto naudojimo ,,Pedagogikos“ žurnale
Dirbtinio intelekto naudojimo mokymo(si) ir tyrimų tikslais gairės
Apie žurnalą
Apie žurnalą
Privatumo politika
Autorių teisės
Recenzavimas
Rankraščio pateikimas
Redakcinė kolegija
Kontaktai
Ieškoti
Ieškoti
Registruotis
Prisijungti
Ieškoti
Ieškoti
Pradžia
/
Archyvas
/
Vol. 132 Nr. 4 (2018)
Vol. 132 Nr. 4 (2018)
Publikuota:
2018-12-20
Pradžios puslapiai
Redakcinė kolegija ir turinys
Ona Monkevičienė
1-5
PDF (English)
Straipsniai
Neaiškios struktūros problemų sprendimo bendradarbiaujant gebėjimų plėtojimo edukacinė sistema
Evelina Jaleniauskienė, Palmira Jucevičienė
5-22
PDF (English)
Mokytojų asmenybės bruožai ir pyktis
Julita Navaitienė, Violeta Jaruševičienė
23-41
PDF
Mokyklinės lyderystės stiliaus įtaka veiksmingam mokymuisi, mokytojų ir mokinių sąveikai
Nazmi Xhomara
42-62
PDF (English)
Lietuvos studentų emigracinės nuostatos: struktūra ir kaita 2003–2017 m.
Dalia Antinienė, Rosita Lekavičienė
63-80
PDF
Ikimokyklinio amžiaus vaikų įvairiapusio požiūrio plėtojimą skatinantys pedagoginiai būdai
Ona Monkevičienė, Birutė Autukevičienė
81-98
PDF (English)
Indonezijos vaikų brandumas pradinei mokyklai. Holistinio požiūrio į mokyklinę brandą preliminarus tyrimas
Retno Pangestuti, Hendriati Agustiani, Surya Cahyadi, Anissa L. Kadiyono
99-114
PDF (English)
Tėvų edukacija vaikų kūrybiškumui ugdyti šeimoje
Aušra Burbienė, Aldona Mazolevskienė
115-129
PDF
Tarpdiscipliniškumo skatinimas pradinėje mokykloje mokslinio ugdymo kontekste
Maria Cristina Costa, António Domingos
130-146
PDF (English)
Tiriamoji ir patvirtinamoji Indonezijos studentų psichologinės gerovės (PERMA) faktorinė analizė matematikos mokymo programose
Riyan Hidayat, Akhmad Habibi, Mohd Rashid Mohd Saad, Amirul Mukminin, Wan Izani bin Wan Idris
147-165
PDF (English)
Nerimas užsienio kalbos pamokose
Lenka Sokolová, Angela Šuplatová
166-177
PDF (English)
Politikos krypčių, vadovėlių ir ugdymo turinio apribojimai integruojant literatūrą į kalbų mokymą(si): anglų, kaip užsienio kalbos, mokytojų iš Rusijos požiūris
Calafato Raees
178-196
PDF (English)
Lietuvos muzikos mokytojų rengimo bakalauro studijų programos turinio analizė: Lietuvos ir užsienio studentų požiūris
Asta Rauduvaitė, Linlin Wang
197-210
PDF (English)
Vaikų nuostatos dėl integruotos kūno kultūros pamokos, kaip instrumento, validumas Lietuvoje
Dovilė Selickaitė, Diana Rėklaitienė, Martin Block, Kazimieras Pukėnas, Mindaugas Kavaliauskas
211-227
PDF
Tėvų, auginančių autizmo spektro sutrikimą turintį vaiką, socialinės sąveikos raiška
Alvyra Galkienė, Erika Blinkevičienė
228-240
PDF (English)
Įtraukusis ugdymas nuo ikimokyklinio ugdymo iki aukštosios mokyklos. Tęstinumo poreikis
Dovilė Lisauskienė
241-253
PDF
Susipažinkite su neįtikėtina simbioze – katalikiškojo religingumo, muzikos ir mokslo
Marijona Barkauskaitė
254-259
PDF
Informacija
Skaitytojams
Autoriams
Bibliotekininkams
Kalba
English
Lithuanian