Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Pradžia
Einamasis
Archyvas
Dirbtinis intelektas
Dėl dirbtinio intelekto naudojimo ,,Pedagogikos“ žurnale
Dirbtinio intelekto naudojimo mokymo(si) ir tyrimų tikslais gairės
Apie žurnalą
Apie žurnalą
Privatumo politika
Autorių teisės
Recenzavimas
Pateikimas
Redakcinė kolegija
Kontaktai
Ieškoti
Ieškoti
Registruotis
Prisijungti
Ieškoti
Ieškoti
Pradžia
/
Archyvas
/
Vol. 109 Nr. 1 (2013)
Vol. 109 Nr. 1 (2013)
Publikuota:
2020-08-17
Pradžios puslapiai
Prisijaukinusi ir širdimi pajutusi ugdymo džiaugsmą
Marijona Barkauskaitė
7-10
PDF
Straipsniai
Vitolda Sofija Glebuvienė: virsmo nuo mokymo prie sąveikos paradigmos verpetuose
Ona Monkevičienė
11-20
Tautinio tapatumo gairės S. Šalkauskio filosofinėje pedagogikoje
Stasys Jankevičius
21-26
PDF
Mokytojo kompetencijų svarba mokinių tautinio tapatumo formavimuisi
Renaldas Čiužas
27-32
PDF
Ikimokyklinio amžiaus vaikų tautinio identiteto formavimo(si) ypatumai emigracijoje
Aldona Mazolevskienė, Sigita Montvilaitė
33-38
PDF
Vilniaus krašto lenkų pilietinis tapatumas pokomunistinių tyrimų kontekste
Krystyna Dziubacka
40-46
PDF (English)
Būsimų pedagogų tapatinimosi su ugdymo paradigma tendencijos
Ramutė Bruzgelevičienė
49-56
PDF
Kultūrinės kompetencijos raiška rengiant anglų kalbos mokytojus: Lietuvos Edukologijos universiteto atvejis
Elvyda Martišauskienė, Gerda Mazlaveckienė
57-66
PDF
Apie naujos pedagoginio mokslo orientacijos plėtrą Vidurio ir Rytų Europoje bei jos įgyvendinimą pedagoginėje praktikoje
Gerd-Bodo von Carlsburg
67-77
PDF (English)
Aukštųjų mokyklų dėstytojų ir bendrojo ugdymo mokyklų mokytojų darbe patiriamo streso įveikos stiliai
Olga Loikienė, Margarita Pileckaitė - Markovienė
78-85
PDF
Projektas kaip studijų rezultatų baigiamasis vertinimas
Jolanta Lasauskienė
86-92
PDF
Organizacijos kultūros ir strategijos sąsajos: Kupiškio rajono mokyklų atvejis
Rita Dukynaitė, Modesta Baniulienė
95-104
PDF
Kalba kaip socialinis kultūrinis reiškinys pagrindinės ir vidurinės mokyklos gimtosios kalbos ugdymo sistemoje
Vilija Salienė
105-109
PDF
Dešimtos klasės mokinių matematikos pasiekimų vertinimo įtaka mokymosi motyvacijai
Palmira Pečiuliauskienė, Loreta Damauskienė
110-117
PDF
Geografijos mokytojų požiūris į virtualiosios mokymo(si) aplinkos taikymą geografijos ugdyme
Rimantas Kontvainas, Marina Radčenko
118-126
PDF
Pradinių klasių mokinių įsivertinimas: mokinių, jų tėvų ir mokytojų požiūris
Renata Tichonova, Vaiva Schoroškienė
127-133
PDF
Kūno kultūros mokytojo nuomonė apie ugdytinių asmenines savybes kaip pedagoginės sąveikos prielaidą
Laimutė Kardelienė, Laima Trinkūnienė, Kęstutis Kardelis, Darius Masiliauskas
134-140
PDF
Jaunesniojo mokyklinio amžiaus mokinių (10–11 metų) fizinių ir savikontrolės gebėjimų ugdymas
Vytė Kontautienė, Audronius Vilkas
141-151
PDF
Informacija
Skaitytojams
Autoriams
Bibliotekininkams
Kalba
English
Lithuanian