Rekreacinių idėjų raiška neformaliajame ir formaliajame curriculum

Authors

  • Dovilė Lisauskienė Vytautas Magnus University, Lithuania
  • Vilmantė Aleksienė Vytautas Magnus University, Lithuania

DOI:

https://doi.org/10.15823/p.2019.134.10

Pagrindiniai žodžiai:

neformalusis, formalusis ugdymas, curriculum, rekreacinės veiklos, jaunimo motyvacija

Santrauka

Straipsnyje išryškinama rekreacinių idėjų raiška neformaliajame ir formaliajame curriculum. Pirmojoje dalyje atskleidžiamas formaliojo, neformaliojo, informaliojo ugdymo santykis curriculum kontekste, vadovaujantis mokymosi visą gyvenimą, visa apimančio mokymosi koncepcijomis. Antrojoje dalyje pristatoma curriculum samprata, išryškinamas rekreacinių veiklų, kaip jaunimą mokytis motyvuojančių veiksnių, poreikis. Trečiojoje dalyje analizuojamos neformaliojo ir formaliojo ugdymo curriculum, siekiant rasti rekreacinių idėjų raišką.

Atsisiuntimai

Publikuota

2019-10-18

Kaip cituoti

Lisauskienė, D., & Aleksienė, V. (2019). Rekreacinių idėjų raiška neformaliajame ir formaliajame curriculum. Pedagogika / Pedagogy, 134(2), 151–169. https://doi.org/10.15823/p.2019.134.10

Numeris

Skyriai

Straipsniai