Rekreacinių idėjų raiška neformaliajame ir formaliajame curriculum
DOI:
https://doi.org/10.15823/p.2019.134.10Pagrindiniai žodžiai:
neformalusis, formalusis ugdymas, curriculum, rekreacinės veiklos, jaunimo motyvacijaSantrauka
Straipsnyje išryškinama rekreacinių idėjų raiška neformaliajame ir formaliajame curriculum. Pirmojoje dalyje atskleidžiamas formaliojo, neformaliojo, informaliojo ugdymo santykis curriculum kontekste, vadovaujantis mokymosi visą gyvenimą, visa apimančio mokymosi koncepcijomis. Antrojoje dalyje pristatoma curriculum samprata, išryškinamas rekreacinių veiklų, kaip jaunimą mokytis motyvuojančių veiksnių, poreikis. Trečiojoje dalyje analizuojamos neformaliojo ir formaliojo ugdymo curriculum, siekiant rasti rekreacinių idėjų raišką.
Atsisiuntimai
Publikuota
Kaip cituoti
Numeris
Skyriai
License
Copyright (c) 2019 Pedagogika

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.