Krikščioniškosios pedagogikos perspektyva ugdomajame meilės dialoge

Authors

  • Eugenijus Danilevičius Vytautas Magnus University, Lithuania

DOI:

https://doi.org/10.15823/p.2019.134.7

Pagrindiniai žodžiai:

krikščioniškoji pedagogika, personalizmas, dieviškosios vilties, tikėjimo ir meilės dorybės, ugdomasis meilės dialogas

Santrauka

Siekiant pagrįsti ugdomojo meilės dialogo svarbą krikščioniškosios pedagogikos perspektyvoje straipsnyje atliekama pedagoginės, filosofinės ir teologinės mokslinės literatūros teorinė sisteminė turinio analizė ir sintezė, kurios pagrindu atskleidžiamas krikščioniškosios pedagogikos tarpdisciplininis pobūdis, suformuluojamas krikščioniškosios pedagogikos pagrindinis tikslas ir atskleidžiama meilės dialogo svarba joje, išskiriamas pagrindinis krikščioniškosios pedagogikos veiksnys – ugdomasis meilės dialogas. Straipsnio pabaigoje pateiktos šio teorinio tyrimo išvados.

Author Biography

Eugenijus Danilevičius, Vytautas Magnus University, Lithuania

Department of Religious Studies, Vytautas Magnus University, Lithuania

Downloads

Published

2019-10-18

Numeris

Skyriai

Straipsniai