Krikščioniškosios pedagogikos perspektyva ugdomajame meilės dialoge
DOI:
https://doi.org/10.15823/p.2019.134.7Pagrindiniai žodžiai:
krikščioniškoji pedagogika, personalizmas, dieviškosios vilties, tikėjimo ir meilės dorybės, ugdomasis meilės dialogasSantrauka
Siekiant pagrįsti ugdomojo meilės dialogo svarbą krikščioniškosios pedagogikos perspektyvoje straipsnyje atliekama pedagoginės, filosofinės ir teologinės mokslinės literatūros teorinė sisteminė turinio analizė ir sintezė, kurios pagrindu atskleidžiamas krikščioniškosios pedagogikos tarpdisciplininis pobūdis, suformuluojamas krikščioniškosios pedagogikos pagrindinis tikslas ir atskleidžiama meilės dialogo svarba joje, išskiriamas pagrindinis krikščioniškosios pedagogikos veiksnys – ugdomasis meilės dialogas. Straipsnio pabaigoje pateiktos šio teorinio tyrimo išvados.
Atsisiuntimai
Publikuota
Kaip cituoti
Numeris
Skyriai
License
Copyright (c) 2019 Pedagogika

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.