Pradinio ugdymo studijų programos studentų moksliniais tyrimais grįsto mokymosi įgyvendinimas

Authors

  • Wahyu Sopandi Indonesia University of Education, Indonesia
  • Didi Sukyadi Indonesia University of Education, Indonesia
  • Rendi Restiana Sukardi Indonesia University of Education, Indonesia

DOI:

https://doi.org/10.15823/p.2019.134.5

Pagrindiniai žodžiai:

moksliniai tyrimai ir akademinio rašymo įgūdžiai, moksliniais tyrimais grįstas mokymasis, mokslinis straipsnis

Santrauka

Pradinio ugdymo studijų programos absolventams sunku rašyti mokslinius straipsnius pagal reikalavimus, kurie yra nustatyti nacionaliniu mastu akredituotuose arba geros reputacijos tarptautiniuose žurnaluose. Indonezijos kvalifikacijų sąrangoje vienas iš reikalavimų, numatytų baigiant studijas, yra publikacija žurnale. Šiuo moksliniu tyrimu siekiama išnagrinėti, kaip tyrimais grįstas mokymasis padeda studentams ugdyti mokslinių tyrimų įgūdžius ir rašyti mokslinius straipsnius bei suvokti pagrindines mokslo sąvokas. Tai eksperimentinis vienkartinio atvejo tyrimo projektas, kuriame dalyvavo septyni pagrindinio ugdymo studijų programos magistrantai. Studentams buvo suformuluota užduotis – susipažinti su literatūra, parengti mokslinio tyrimo pasiūlymą, sukurti priemones, rinkti duomenis, juos analizuoti ir parašyti ataskaitą bei mokslinį straipsnį. Naudotos tokios tyrimo priemonės: interviu, klausimynas, pasiūlymų vertinimo bei straipsnio vertinimo lapai. Rezultatas rodo, kad studentų gebėjimai pagerėjo, bet jie vis tiek susiduria su nuolatiniais sunkumais kiekvienu publikuojamų mokslinių straipsnių rašymo etapu. Vis dėlto tam tikri aspektai, pavyzdžiui, įvadas, diskusija ir išvados, dar turi būti tobulinami. Šie trūkumai nustatomi dėl literatūros šaltinių, patvirtinančių mokslinių tyrimų būtinumą ir naujumą, stokos. Norint to išvengti būtina įgyvendinti moksliniais tyrimais grįstą mokymąsi, kuris yra svarbus ne tik baigiamajame pradinio ugdymo studijų etape, bet taip pat ir kituose kursuose.

Author Biographies

Wahyu Sopandi, Indonesia University of Education, Indonesia

Elementary Education Study Program and Chemistry Education Department, Indonesia University of Education, Indonesia

Didi Sukyadi, Indonesia University of Education, Indonesia

English Education Department, Indonesia University of Education, Indonesia

Rendi Restiana Sukardi, Indonesia University of Education, Indonesia

Science Education Study Program, Indonesia University of Education, Indonesia

Atsisiuntimai

Publikuota

2019-10-18

Kaip cituoti

Sopandi, W., Sukyadi, D., & Sukardi, R. R. (2019). Pradinio ugdymo studijų programos studentų moksliniais tyrimais grįsto mokymosi įgyvendinimas. Pedagogika / Pedagogy, 134(2), 82–98. https://doi.org/10.15823/p.2019.134.5

Numeris

Skyriai

Straipsniai