Technologijų ir pedagogikos sujungimas: demografija kaip objektyvas suprasti TPACK naudojimą tarp pradinių mokyklų pedagogų
DOI:
https://doi.org/10.15823/p.2025.158.6Pagrindiniai žodžiai:
Amžius, Geografija, Profilis, Mokytojas, TechnologijosSantrauka
Šiame straipsnyje nagrinėjamas mokytojų demografinių charakteristikų ir jų technologinių,
pedagoginių žinių (angl. TPACK) naudojimo ryšys. Tyrime dalyvavo 141 pradinės mokyklos mokytojas iš skirtingų demografinių grupių Indonezijoje. Duomenys buvo analizuojami taikant keletą statistinių metodų, įskaitant aprašomąją analizę, normalumo testus, koreliacijos analizę, linijinę regresiją ir vienkryptę dispersijos analizę. Tyrimo rezultatai rodo, kad tarp TPACK komponentų yra reikšminga teigiama koreliacija, o didžiausią įtaką TPACK struktūrai daro pedagoginės žinios (angl. PK) ir technologinės pedagoginės žinios (angl. TPK). Be to, nustatyta, kad demografiniai kintamieji, tokie kaip amžius ir geografinė vieta, turi reikšmingą poveikį TPACK, o tai rodo, kad asmeniniai ir išoriniai veiksniai yra svarbūs jo plėtrai. Šie rezultatai pabrėžia individualizuoto profesinio tobulėjimo svarbą, grindžiamą mokytojų asmeninėmis savybėmis ir išoriniais veiksniais, siekiant veiksmingai stiprinti TPACK kompetencijas.
Atsisiuntimai
Publikuota
Kaip cituoti
Numeris
Skyriai
Licencija
Autoriaus teisės (c) 2025 Heri Setiawan, Anwar Efendi, Iis Prasetyo, Mohammad Archi Maulyda

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.





