Technologijų ir pedagogikos sujungimas: demografija kaip objektyvas suprasti TPACK naudojimą tarp pradinių mokyklų pedagogų

Authors

  • Heri Setiawan Yogyakarta State University, Indonesia
  • Anwar Efendi Yogyakarta State University, Indonesia
  • Iis Prasetyo Yogyakarta State University, Indonesia
  • Mohammad Archi Maulyda Mataram University, Indonesia

DOI:

https://doi.org/10.15823/p.2025.158.6

Pagrindiniai žodžiai:

Amžius, Geografija, Profilis, Mokytojas, Technologijos

Santrauka

Šiame straipsnyje nagrinėjamas mokytojų demografinių charakteristikų ir jų technologinių,
pedagoginių žinių (angl. TPACK) naudojimo ryšys. Tyrime dalyvavo 141 pradinės mokyklos mokytojas iš skirtingų demografinių grupių Indonezijoje. Duomenys buvo analizuojami taikant keletą statistinių metodų, įskaitant aprašomąją analizę, normalumo testus, koreliacijos analizę, linijinę regresiją ir vienkryptę dispersijos analizę. Tyrimo rezultatai rodo, kad tarp TPACK komponentų yra reikšminga teigiama koreliacija, o didžiausią įtaką TPACK struktūrai daro pedagoginės žinios (angl. PK) ir technologinės pedagoginės žinios (angl. TPK). Be to, nustatyta, kad demografiniai kintamieji, tokie kaip amžius ir geografinė vieta, turi reikšmingą poveikį TPACK, o tai rodo, kad asmeniniai ir išoriniai veiksniai yra svarbūs jo plėtrai. Šie rezultatai pabrėžia individualizuoto profesinio tobulėjimo svarbą, grindžiamą mokytojų asmeninėmis savybėmis ir išoriniais veiksniais, siekiant veiksmingai stiprinti TPACK kompetencijas.

Atsisiuntimai

Publikuota

2025-10-03

Kaip cituoti

Setiawan, H., Efendi, A., Prasetyo, I., & Maulyda, M. A. . (2025). Technologijų ir pedagogikos sujungimas: demografija kaip objektyvas suprasti TPACK naudojimą tarp pradinių mokyklų pedagogų. Pedagogika, 158(2), 117–135. https://doi.org/10.15823/p.2025.158.6

Numeris

Skyriai

Straipsniai