Šešėlinis švietimas: koncepto analizė
DOI:
https://doi.org/10.15823/p.2024.156.7Pagrindiniai žodžiai:
šešėlinis švietimas, korepetitorystė, papildomas privatus ugdymas, koncepto analizėSantrauka
Šiame straipsnyje pristatomas šešėlinio švietimo fenomenas. Tyrimo tikslas buvo išanalizuoti ir konceptualizuoti šešėlinio švietimo sąvoką, atskleisti pagrindines koncepto charakteristikas, prielaidas, pasekmes. Remiantis Walker ir Avant (2005) tyrimo strategija, atskleista, jog šešėlinis švietimas yra sudėtingas, tarpdiscipliniškas reiškinys, apimantis visas mokamas formalų ugdymą papildančias tiesiogines ir netiesiogines priemones bei veiklas, vykdomas už formalaus ugdymo ribų.
Atsisiuntimai
Publikuota
Kaip cituoti
Numeris
Skyriai
License
Copyright (c) 2024 Ieva Kačinskaitė-Urbonienė

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.