Šešėlinis švietimas: koncepto analizė

Authors

  • Ieva Kačinskaitė-Urbonienė Vytauto Didžiojo universitetas

DOI:

https://doi.org/10.15823/p.2024.156.7

Pagrindiniai žodžiai:

šešėlinis švietimas, korepetitorystė, papildomas privatus ugdymas, koncepto analizė

Santrauka

Šiame straipsnyje pristatomas šešėlinio švietimo fenomenas. Tyrimo tikslas buvo išanalizuoti ir konceptualizuoti šešėlinio švietimo sąvoką, atskleisti pagrindines koncepto charakteristikas, prielaidas, pasekmes. Remiantis Walker ir Avant (2005) tyrimo strategija, atskleista, jog šešėlinis švietimas yra sudėtingas, tarpdiscipliniškas reiškinys, apimantis visas mokamas formalų ugdymą papildančias tiesiogines ir netiesiogines priemones bei veiklas, vykdomas už formalaus ugdymo ribų.

Atsisiuntimai

Publikuota

2025-01-15

Kaip cituoti

Kačinskaitė-Urbonienė, I. (2025). Šešėlinis švietimas: koncepto analizė. Pedagogika / Pedagogy, 156(4), 143–165. https://doi.org/10.15823/p.2024.156.7

Numeris

Skyriai

Straipsniai