English Tradiciniai ar aktyvūs finansinio švietimo mokymosi metodai? Atsitiktinių imčių kontroliuojamasis tyrimas

Authors

  • Sigurdur Gudjonsson University of Iceland
  • Kari Kristinsson University of Iceland

DOI:

https://doi.org/10.15823/p.2025.157.1

Pagrindiniai žodžiai:

atsitiktinių imčių kontroliuojamasis tyrimas, aktyvus mokymasis, Think Pair Share metodas

Santrauka

Finansinis raštingumas laikomas svarbiu asmeninės ir visuomenės gerovės komponentu. Šio tyrimo tikslas – palyginti studentų mokymosi rezultatus, taikant du skirtingus mokymo metodus aklo eksperimento sąlygomis: mokymąsi tradicinėse paskaitose ir aktyvų mokymąsi. Buvo lyginama 40 minučių trukmės tradicinė paskaita ir 40 minučių trukmės aktyvaus mokymosi sesija. Egzaminų metu buvo vertinami studentų mokymosi rezultatai. Taikant aklą metodą ir atsitiktinai paskirsčius studentus į grupes, buvo lyginamos didelės įvadinio finansų kurso studentų grupės (N = 48 ir N = 62). Tyrimas rodo, kad mokymosi rezultatai studentų, kurie mokėsi aktyvaus mokymosi būdu, ir studentų, kurie mokėsi tradiciniu būdu, nesiskiria. Tyrimo rezultatai taip pat rodo, kad daugiau mokymosi medžiagos įsisavino studentų grupė tradicinėje paskaitoje. Darytina išvada, kad kai kuriais atvejais aktyvus mokymasis nėra geresnis už tradicinius mokymo metodus, todėl skatiname mokytojus kritiškiau žiūrėti į konkrečius išteklių apribojimus, taikant aktyvius mokymo metodus.

Atsisiuntimai

Publikuota

2025-04-22

Kaip cituoti

Gudjonsson, S., & Kristinsson, K. (2025). English Tradiciniai ar aktyvūs finansinio švietimo mokymosi metodai? Atsitiktinių imčių kontroliuojamasis tyrimas. Pedagogika, 157(1), 5–18. https://doi.org/10.15823/p.2025.157.1

Numeris

Skyriai

Straipsniai