English Tradiciniai ar aktyvūs finansinio švietimo mokymosi metodai? Atsitiktinių imčių kontroliuojamasis tyrimas
DOI:
https://doi.org/10.15823/p.2025.157.1Pagrindiniai žodžiai:
atsitiktinių imčių kontroliuojamasis tyrimas, aktyvus mokymasis, Think Pair Share metodasSantrauka
Finansinis raštingumas laikomas svarbiu asmeninės ir visuomenės gerovės komponentu. Šio tyrimo tikslas – palyginti studentų mokymosi rezultatus, taikant du skirtingus mokymo metodus aklo eksperimento sąlygomis: mokymąsi tradicinėse paskaitose ir aktyvų mokymąsi. Buvo lyginama 40 minučių trukmės tradicinė paskaita ir 40 minučių trukmės aktyvaus mokymosi sesija. Egzaminų metu buvo vertinami studentų mokymosi rezultatai. Taikant aklą metodą ir atsitiktinai paskirsčius studentus į grupes, buvo lyginamos didelės įvadinio finansų kurso studentų grupės (N = 48 ir N = 62). Tyrimas rodo, kad mokymosi rezultatai studentų, kurie mokėsi aktyvaus mokymosi būdu, ir studentų, kurie mokėsi tradiciniu būdu, nesiskiria. Tyrimo rezultatai taip pat rodo, kad daugiau mokymosi medžiagos įsisavino studentų grupė tradicinėje paskaitoje. Darytina išvada, kad kai kuriais atvejais aktyvus mokymasis nėra geresnis už tradicinius mokymo metodus, todėl skatiname mokytojus kritiškiau žiūrėti į konkrečius išteklių apribojimus, taikant aktyvius mokymo metodus.
Atsisiuntimai
Publikuota
Kaip cituoti
Numeris
Skyriai
License
Copyright (c) 2025 Sigurdur Gudjonsson, Kari Kristinsson

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.