Atrasto mokymosi modelio suvokimas ir motyvacijos mokytis biologijos stebėsena: poveikis mokinių pasiekimams

Authors

  • Erwinsyah Erwinsyah Indraprasta PGRI University
  • Ibnu Ubaedillah Tridaya Group Foundation, Indonesia

DOI:

https://doi.org/10.15823/p.2024.156.2

Pagrindiniai žodžiai:

mokymosi modelis, mokinių motyvacija, biologinis ugdymas, akademiniai pasiekimai, ugdymo veiksmingumas

Santrauka

Šiame straipsnyje pateikiami 2020–2021 mokslo metais atlikto biologijos mokymosi rezultatų tyrimo rezultatai. Tyrimas buvo organizuotas islamo vidurinėse mokyklose (Madrasah Aliyah) Indonezijos Kirebono rajone, reaguojant į Ekonominio bendradarbiavimo ir plėtros organizacijos (EBPO) iškeltus prastus Indonezijos matematikos ir gamtos mokslų mokymo rezultatus. Tyrime nagrinėtas mokymosi modelių suvokimas, mokinių motyvacija mokytis biologijos ir jų įtaka biologijos pasiekimams. Tyrime buvo naudojamas uždaro tipo klausimynas, daugiamatė regresinė analizė ir klausimai su keliais atsakymų variantais. Tyrime dalyvavo 84 mokiniai, atrinkti proporcingos klasterinės atsitiktinės atrankos būdu. Duomenims apdoroti naudota SPSS statistinė programinė įranga. Nustatyta didelė mokinių moty- vacijos ir mokymosi modelių suvokimo, darančio reikšmingą įtaką jų biologijos pasiekimams, koreliacija. Gauti rezultatai parodė tinkamų mokymosi modelių ir mokinių motyvacijos svarbą akademinei sėkmei, patvirtino naudotų priemonių pagrįstumą ir patikimumą.

Atsisiuntimai

Publikuota

2025-01-15

Kaip cituoti

Erwinsyah, E., & Ubaedillah, I. (2025). Atrasto mokymosi modelio suvokimas ir motyvacijos mokytis biologijos stebėsena: poveikis mokinių pasiekimams. Pedagogika / Pedagogy, 156(4), 31–51. https://doi.org/10.15823/p.2024.156.2

Numeris

Skyriai

Straipsniai