Du mokytojo gyvenimai
DOI:
https://doi.org/10.15823/p.2024.156.10Pagrindiniai žodžiai:
intelektinis nuolankumas, karnavalo teorija, dialogiškumas, monologizmas, kritinė diskurso analizėSantrauka
Straipsnyje atskleidžiama mokytojo intelektinio nuolankumo samprata, kai realizuojama dialogiškumo sąlyga, kuriant karnavalinę atmosferą (Bakhtin, 1981; 1984a; 1984b) ir ieškant potencialių galimybių iš(si)laisvinimo situacijoms mokymesi analizuoti. Tyrimo metu naudota kritinės etnografijos prieiga, duomenų analizei taikant kritinę diskurso analizę – triadinę struktūrą (Fairclough, 2015), atskleidžiančią mokytojo dviejų gyvenimų pasirinkimą, kuris lėtina mokymosi „eiseną“, prarandant galimybę tobulėti ir augti kaip profesionalui.
Atsisiuntimai
Publikuota
Kaip cituoti
Numeris
Skyriai
License
Copyright (c) 2024 Gintarė Gudeliauskė, Aušra Rutkienė, Ilona Tandzegolskienė-Bielaglovė

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.