Du mokytojo gyvenimai

Authors

  • Gintarė Gudeliauskė Vytauto Didžiojo universitetas
  • Aušra Rutkienė Vytauto Didžiojo universitetas
  • Ilona Tandzegolskienė-Bielaglovė Vytauto Didžiojo universitetas

DOI:

https://doi.org/10.15823/p.2024.156.10

Pagrindiniai žodžiai:

intelektinis nuolankumas, karnavalo teorija, dialogiškumas, monologiz­mas, kritinė diskurso analizė

Santrauka

Straipsnyje atskleidžiama mokytojo intelektinio nuolankumo samprata, kai realizuojama dialogiškumo sąlyga, kuriant karnavalinę atmosferą (Bakhtin, 1981; 1984a; 1984b) ir ieškant potencialių galimybių iš(si)laisvinimo situacijoms mokymesi analizuoti. Tyrimo metu naudota kritinės etnografijos prieiga, duomenų analizei taikant kritinę diskurso analizę – triadinę struktūrą (Fairclough, 2015), atskleidžiančią mokytojo dviejų gyvenimų pasirinkimą, kuris lėtina mokymosi „eiseną“, prarandant galimybę tobulėti ir augti kaip profesionalui.

Atsisiuntimai

Publikuota

2025-01-15

Kaip cituoti

Gudeliauskė, G., Rutkienė, A. ., & Tandzegolskienė-Bielaglovė, I. (2025). Du mokytojo gyvenimai. Pedagogika, 156(4), 215–236. https://doi.org/10.15823/p.2024.156.10

Numeris

Skyriai

Straipsniai