Integruotas ugdymas Lietuvos pradinėse mokyklose
DOI:
https://doi.org/10.15823/p.2023.152.10Pagrindiniai žodžiai:
integruotas ugdymas, ugdymo turinys, pradinių klasių mokytojai, požiūrisSantrauka
Straipsnyje pristatomas pradinių klasių mokytojų požiūris į integruotą ugdymą Lietuvos kontekste. Vertinant integravimo ir integruoto ugdymo turinio parametrus tyrime atkreipiamas dėmesys į integruoto ugdymo praktiką, orientuojantis į loginį pagrindimą, tikslų ir objektų išryškinimą, turinio parengimą, ugdomųjų veiklų planavimą, mokytojo ir mokinio vaidmenis, medžiagos ir išteklių parinkimą, vietos aktualumo aprašymą, laiko sąnaudas bei vertinimo įrankius.
Atsisiuntimai
Publikuota
Kaip cituoti
Numeris
Skyriai
License
Copyright (c) 2023 Ilona Tandzegolskienė-Bielaglovė, Daiva Jakavonytė-Staškuvienė, Lina Kaminskienė
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.