Integruotas ugdymas Lietuvos pradinėse mokyklose

Authors

  • Ilona Vytauto Didžiojo universitetas
  • Daiva Jakavonytė-Staškuvienė Vytauto Didžiojo universitetas
  • Lina Kaminskienė Vytauto Didžiojo universitetas

DOI:

https://doi.org/10.15823/p.2023.152.10

Pagrindiniai žodžiai:

integruotas ugdymas, ugdymo turinys, pradinių klasių mokytojai, požiūris

Santrauka

Straipsnyje pristatomas pradinių klasių mokytojų požiūris į integruotą ugdymą Lietuvos kontekste. Vertinant integravimo ir integruoto ugdymo turinio parametrus tyrime atkreipiamas dėmesys į integruoto ugdymo praktiką, orientuojantis į loginį pagrindimą, tikslų ir objektų išryškinimą, turinio parengimą, ugdomųjų veiklų planavimą, mokytojo ir mokinio vaidmenis, medžiagos ir išteklių parinkimą, vietos aktualumo aprašymą, laiko sąnaudas bei vertinimo įrankius.

Atsisiuntimai

Publikuota

2023-12-28

Kaip cituoti

Tandzegolskienė-Bielaglovė, I., Jakavonytė-Staškuvienė, D., & Kaminskienė, L. (2023). Integruotas ugdymas Lietuvos pradinėse mokyklose. Pedagogy / Pedagogika, 152(4), 188–212. https://doi.org/10.15823/p.2023.152.10

Numeris

Skyriai

Straipsniai