Mokymosi ciklo-tyrimo poveikis būsimųjų pradinių klasių mokytojų mokslo proceso įgūdžiams ir turinio žinioms

Authors

  • Yulia Eka Yanti State University of Malang, Indonesia
  • Herawati Susilo State University of Malang, Indonesia

DOI:

https://doi.org/10.15823/p.2023.152.9

Pagrindiniai žodžiai:

turinio žinios, mokymosi ciklas-tyrimas, gamtos mokslų proceso įgūdžiai

Santrauka

Šiame tyrime nagrinėjamas mokymosi ciklo-tyrimo (angl. Learning Cycle and Inquiry, LCI) poveikis būsimųjų pradinių klasių mokytojų mokslo proceso įgūdžiams ir turinio žinioms. Vieno semestro metu šiame tyrime dalyvavo keturios studentų grupės. Eksperimentinė grupė (23 studentai) buvo mokoma taikant LCI modelį. Pozityvioji kontrolinė grupė (Nr. 1; 23 mokiniai) mokėsi taikant tyrimo metodą, kita pozityvioji kontrolinė grupė (Nr. 2; 18 mokinių) mokėsi taikant mokymosi ciklo-5E modelį, o negatyvioji kontrolinė grupė (18 mokinių) dalyvavo įprastiniuose mokymosi procesuose. Šiame tyrime naudotas prieš tyrimą ir po tyrimo atliktas testas buvo patikrintas ekspertų. Tyrimo rezultatai atskleidė statistiškai reikšmingus tyrimo dalyvių turinio žinių ir mokslo proceso įgūdžių skirtumus. Mokymosi ciklo-tyrimo derinys gali vienu metu skatinti studentų mokslo proceso įgūdžius ir pagerinti jų akademinius rezultatus. Mokytojams patartina naudoti mokymosi ciklo-tyrimo intervenciją mokymosi procese. 

Author Biography

Yulia Eka Yanti, State University of Malang, Indonesia

Elementary School Teacher Education Study Program, Faculty of Education, Universitas Islam Raden Rahmat Malang

Biology Department, Faculty of Mathematics and Natural Sciences, Universitas Negeri Malang, Indonesia

Downloads

Published

2023-12-28

Numeris

Skyriai

Straipsniai