Mokymosi ciklo-tyrimo poveikis būsimųjų pradinių klasių mokytojų mokslo proceso įgūdžiams ir turinio žinioms
DOI:
https://doi.org/10.15823/p.2023.152.9Pagrindiniai žodžiai:
turinio žinios, mokymosi ciklas-tyrimas, gamtos mokslų proceso įgūdžiaiSantrauka
Šiame tyrime nagrinėjamas mokymosi ciklo-tyrimo (angl. Learning Cycle and Inquiry, LCI) poveikis būsimųjų pradinių klasių mokytojų mokslo proceso įgūdžiams ir turinio žinioms. Vieno semestro metu šiame tyrime dalyvavo keturios studentų grupės. Eksperimentinė grupė (23 studentai) buvo mokoma taikant LCI modelį. Pozityvioji kontrolinė grupė (Nr. 1; 23 mokiniai) mokėsi taikant tyrimo metodą, kita pozityvioji kontrolinė grupė (Nr. 2; 18 mokinių) mokėsi taikant mokymosi ciklo-5E modelį, o negatyvioji kontrolinė grupė (18 mokinių) dalyvavo įprastiniuose mokymosi procesuose. Šiame tyrime naudotas prieš tyrimą ir po tyrimo atliktas testas buvo patikrintas ekspertų. Tyrimo rezultatai atskleidė statistiškai reikšmingus tyrimo dalyvių turinio žinių ir mokslo proceso įgūdžių skirtumus. Mokymosi ciklo-tyrimo derinys gali vienu metu skatinti studentų mokslo proceso įgūdžius ir pagerinti jų akademinius rezultatus. Mokytojams patartina naudoti mokymosi ciklo-tyrimo intervenciją mokymosi procese.
Downloads
Published
How to Cite
Numeris
Skyriai
License
Copyright (c) 2023 Yulia Eka Yanti, Herawati Susilo
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.