Nuotolinio mokymosi virtualioje erdvėje iššūkiai COVID-19 pandemijos metu: studentų patirtys M. Buberio Aš-Tu ir Aš-Tai sąveikos perspektyvoje
DOI:
https://doi.org/10.15823/p.2024.156.9Pagrindiniai žodžiai:
nuotolinis kontaktinis mokymasis, nuotolinės studijos, mokymasis karantino sąlygomis, COVID-19 pandemija, Aš-Tu ir Aš-Tai sąveikaSantrauka
Remiantis koleginio ir universitetinio lygmens studentų (N-61) patirtimis, nuotolinio kontaktinio mokymosi iššūkiai (techniniai, informaciniai, edukaciniai, psicho- emociniai, sveikatos, etiniai, socialiniai-teisiniai) straipsnyje gvildenti M. Buberio sąveikų Aš-Tu ir Aš-Tai perspektyvoje. Atskleista, kad nuotoliniame mokymesi orientuotasi į Aš-Tai sąveiką, žinių perteikimą, techninę paskaitų kokybę. Nenaudotos vaizdo kameros ribojo Aš-Tu dialogo sąveiką, tačiau sudarė prielaidas Aš-Tu sąveikai Aš-Tai dialogo sąlygų kontekste.
Atsisiuntimai
Publikuota
Kaip cituoti
Numeris
Skyriai
License
Copyright (c) 2024 Živilė Advilonienė

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.