Nuotolinio mokymosi virtualioje erdvėje iššūkiai COVID-19 pandemijos metu: studentų patirtys M. Buberio Aš-Tu ir Aš-Tai sąveikos perspektyvoje

Authors

  • Živilė Advilonienė Vytauto Didžiojo universitetas

DOI:

https://doi.org/10.15823/p.2024.156.9

Pagrindiniai žodžiai:

nuotolinis kontaktinis mokymasis, nuotolinės studijos, mokymasis karantino sąlygomis, COVID-19 pandemija, Aš-Tu ir Aš-Tai sąveika

Santrauka

Remiantis koleginio ir universitetinio lygmens studentų (N-61) patirtimis, nuotolinio  kontaktinio  mokymosi  iššūkiai  (techniniai,  informaciniai,  edukaciniai,  psicho- emociniai, sveikatos, etiniai, socialiniai-teisiniai) straipsnyje gvildenti M. Buberio sąveikų -Tu ir -Tai perspektyvoje. Atskleista, kad nuotoliniame mokymesi orientuotasi į -Tai sąveiką, žinių perteikimą, techninę paskaitų kokybę. Nenaudotos vaizdo kameros ribojo -Tu dialogo sąveiką, tačiau sudarė prielaidas -Tu sąveikai -Tai dialogo sąlygų kontekste.

Atsisiuntimai

Publikuota

2025-01-15

Kaip cituoti

Advilonienė, Živilė. (2025). Nuotolinio mokymosi virtualioje erdvėje iššūkiai COVID-19 pandemijos metu: studentų patirtys M. Buberio Aš-Tu ir Aš-Tai sąveikos perspektyvoje. Pedagogika / Pedagogy, 156(4), 188–214. https://doi.org/10.15823/p.2024.156.9

Numeris

Skyriai

Straipsniai