Ikimokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus vaikų gebėjimas ištarti priebalsių samplaikas

Authors

  • Eglė Krivickaitė-Leišienė Vytautas Magnus University, Lithuania

DOI:

https://doi.org/10.15823/p.2023.152.11

Pagrindiniai žodžiai:

priebalsių samplaika, fonologinė analizė, paprastinimo strategija, išgalvotų žodžių pakartojimo testas

Santrauka

Straipsnyje analizuojamas ketverių–šešerių metų vaikų gebėjimas ištarti priebalsių samplaikas, duomenys tyrimui rinkti lietuvių kalbos išgalvotų žodžių pakartojimo testu. Darbe išskiriami pagrindiniai veiksniai, turintys įtakos gebėjimui tiksliai ištarti priebalsių samplaikas žodyje; taip pat aptariamos pagrindinės vaikų taikytos priebalsių samplaikos paprastinimo strategijos.

Atsisiuntimai

Publikuota

2023-12-28

Kaip cituoti

Krivickaitė-Leišienė, E. (2023). Ikimokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus vaikų gebėjimas ištarti priebalsių samplaikas. Pedagogika, 152(4), 213–230. https://doi.org/10.15823/p.2023.152.11

Numeris

Skyriai

Straipsniai