Ugdymo turinio individualizavimas ir diferencijavimas naudojant virtualiąją mokymo(si) aplinką „EDUKA klasė“

Authors

  • Renata Kondratavičienė Lithuanian University of Educational Sciences, Lithuania

DOI:

https://doi.org/10.15823/p.2018.27

Pagrindiniai žodžiai:

virtualioji mokymo(si) aplinka, „EDUKA klasė“, ugdymo turinys, individualizavimas, diferencijavimas

Santrauka

Straipsnyje atskleidžiama ugdymo turinio individualizavimo ir diferencijavimo samprata realioje ir virtualiojoje mokymo(si) aplinkoje. Nagrinėjama, kaip virtualiosios mokymo( si) aplinkos „EDUKA klasė“ funkcijos, sudarančios galimybę individualizuoti ir diferencijuoti užduotis, naudoti skaitmeninių vadovėlių ir virtualiosios saugyklos medžiagą, teikti ir gauti grįžtamąjį ryšį, stebėti pažangą ir mokymosi rezultatus, padeda individualizuoti ir diferencijuoti pradinio ugdymo turinį mokykloje.

Author Biography

Renata Kondratavičienė, Lithuanian University of Educational Sciences, Lithuania

Lithuanian University of Educational Sciences, Faculty of Science and Technology

Atsisiuntimai

Publikuota

2018-06-20

Kaip cituoti

Kondratavičienė, R. (2018). Ugdymo turinio individualizavimas ir diferencijavimas naudojant virtualiąją mokymo(si) aplinką „EDUKA klasė“. Pedagogika / Pedagogy, 130(2), 131–147. https://doi.org/10.15823/p.2018.27

Numeris

Skyriai

Straipsniai