Ugdymo turinio individualizavimas ir diferencijavimas naudojant virtualiąją mokymo(si) aplinką „EDUKA klasė“
DOI:
https://doi.org/10.15823/p.2018.27Pagrindiniai žodžiai:
virtualioji mokymo(si) aplinka, „EDUKA klasė“, ugdymo turinys, individualizavimas, diferencijavimasSantrauka
Straipsnyje atskleidžiama ugdymo turinio individualizavimo ir diferencijavimo samprata realioje ir virtualiojoje mokymo(si) aplinkoje. Nagrinėjama, kaip virtualiosios mokymo( si) aplinkos „EDUKA klasė“ funkcijos, sudarančios galimybę individualizuoti ir diferencijuoti užduotis, naudoti skaitmeninių vadovėlių ir virtualiosios saugyklos medžiagą, teikti ir gauti grįžtamąjį ryšį, stebėti pažangą ir mokymosi rezultatus, padeda individualizuoti ir diferencijuoti pradinio ugdymo turinį mokykloje.
Atsisiuntimai
Publikuota
2018-06-20
Kaip cituoti
Kondratavičienė, R. (2018). Ugdymo turinio individualizavimas ir diferencijavimas naudojant virtualiąją mokymo(si) aplinką „EDUKA klasė“. Pedagogika / Pedagogy, 130(2), 131–147. https://doi.org/10.15823/p.2018.27
Numeris
Skyriai
Straipsniai
License
Copyright (c) 2018 Pedagogika

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.