Naujosios kartos vyresniojo mokyklinio amžiaus mokinių tarpasmeninės komunikacijos gebėjimų struktūra: X ir Z kartų atvejis
DOI:
https://doi.org/10.15823/p.2018.26Pagrindiniai žodžiai:
tarpasmeninės komunikacijos gebėjimai, naujoji Z karta, X kartaSantrauka
Straipsnyje nagrinėjami naujosios (Z) kartos aukštesniųjų klasių mokinių tarpasmeninės komunikacijos gebėjimai. Jie buvo tiriami naudojant tarpasmeninės kompetencijos matavimo klausimyną. Taikant tiriamąją faktorinę analizę išskirtos penkios aukštesniųjų klasių mokinių tarpasmeninės komunikacijos gebėjimų grupės: tarpasmeninių santykių inicijavimo; negatyvių tvirtinimų; atsiskleidimo kitiems; emocinės pagalbos; konfliktų valdymo. Naujosios (Z) kartos aukštesniųjų klasių mokinių tarpasmeninės komunikacijos gebėjimai palyginti su X kartos tiriamųjų tarpasmeninės komunikacijos gebėjimais.
Atsisiuntimai
Publikuota
Kaip cituoti
Numeris
Skyriai
License
Copyright (c) 2018 Pedagogika

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.