Naujosios kartos vyresniojo mokyklinio amžiaus mokinių tarpasmeninės komunikacijos gebėjimų struktūra: X ir Z kartų atvejis

Authors

  • Palmira Pečiuliauskienė Lithuanian University of Educational Sciences, Lithuania

DOI:

https://doi.org/10.15823/p.2018.26

Pagrindiniai žodžiai:

tarpasmeninės komunikacijos gebėjimai, naujoji Z karta, X karta

Santrauka

Straipsnyje nagrinėjami naujosios (Z) kartos aukštesniųjų klasių mokinių tarpasmeninės komunikacijos gebėjimai. Jie buvo tiriami naudojant tarpasmeninės kompetencijos matavimo klausimyną. Taikant tiriamąją faktorinę analizę išskirtos penkios aukštesniųjų klasių mokinių tarpasmeninės komunikacijos gebėjimų grupės: tarpasmeninių santykių inicijavimo; negatyvių tvirtinimų; atsiskleidimo kitiems; emocinės pagalbos; konfliktų valdymo. Naujosios (Z) kartos aukštesniųjų klasių mokinių tarpasmeninės komunikacijos gebėjimai palyginti su X kartos tiriamųjų tarpasmeninės komunikacijos gebėjimais.

Author Biography

Palmira Pečiuliauskienė, Lithuanian University of Educational Sciences, Lithuania

Lithuanian University of Educational Sciences, Faculty of Education, Department of Education and Philosophy

Atsisiuntimai

Publikuota

2018-06-20

Kaip cituoti

Pečiuliauskienė, P. . (2018). Naujosios kartos vyresniojo mokyklinio amžiaus mokinių tarpasmeninės komunikacijos gebėjimų struktūra: X ir Z kartų atvejis. Pedagogika / Pedagogy, 130(2), 116–130. https://doi.org/10.15823/p.2018.26

Numeris

Skyriai

Straipsniai