Nerimas užsienio kalbos pamokose

Authors

  • Lenka Sokolová Comenius University in Bratislava, Slovakia
  • Angela Šuplatová Comenius University in Bratislava, Slovakia

DOI:

https://doi.org/10.15823/p.2018.132.10

Pagrindiniai žodžiai:

emocijos, mokymasis, užsienio kalbos mokymasis, kalbos mokymosi nerimas

Santrauka

Šio tyrimo tikslas – išnagrinėti ryšį tarp sociobiografinių kintamųjų (lyties ir kalbos mokėjimo lygio) ir bendro nerimo bei užsienio kalbos mokymosi nerimo, tyrimui pasitelkus 210 Slovakijos paauglių ir jaunų suaugusiųjų. Duomenys buvo surinkti naudojant internetinius klausimynus (Nerimo užsienio kalbų pamokose skalė ir Bendros baimės, socialinio nerimo ir bendravimo / egzamino nerimo skalė). Dalyviai buvo suskirstyti į grupes pagal lytį, užsienio kalbos mokėjimo lygį ir bendro nerimo rodiklius. Neparametrinė statistinė analizė atskleidė, kad aukštesnis bendro nerimo lygis atitinka reikšmingai aukštesnius užsienio kalbos nerimo rodiklius. Aukštesnis anglų, kaip užsienio kalbos, mokėjimo lygis yra susijęs su žemesniu užsienio kalbos mokymosi nerimu. Mokytojai atlieka svarbų vaidmenį mažinant įtampą klasėje, jie turėtų kurti supratingą aplinką ir naudoti gresmės nekeliančius mokymo metodus, būtent tai gali pagerinti užsienio kalbų mokymąsi. Būsimi mokytojai turi gebėti ugdyti savo profesinę įžvalgą ir suprasti mokinių emocijas.

Author Biographies

Lenka Sokolová, Comenius University in Bratislava, Slovakia

Department of Psychology and Pathopsychology, Faculty of Education, Comenius University in Bratislava, Slovakia

Angela Šuplatová, Comenius University in Bratislava, Slovakia

Department of Psychology and Pathopsychology, Faculty of Education, Comenius University in Bratislava, Slovakia

Atsisiuntimai

Publikuota

2018-12-20

Kaip cituoti

Sokolová, L., & Šuplatová, A. (2018). Nerimas užsienio kalbos pamokose. Pedagogika, 132(4), 166–177. https://doi.org/10.15823/p.2018.132.10

Numeris

Skyriai

Straipsniai