Tėvų edukacija vaikų kūrybiškumui ugdyti šeimoje
DOI:
https://doi.org/10.15823/p.2018.132.7Pagrindiniai žodžiai:
kūrybiškumas, tėvų edukacija, edukacinė aplinka, ugdymasis šeimojeSantrauka
Straipsnyje tėvų edukacija vaikų kūrybiškumui ugdyti šeimoje atskleidžiama per tėvų patirties koncepcijas. Tyrimas atskleidė, kad šeimoms trūksta patirtinio mokymo(si) ir kryptingo konsultavimo, ugdant vaikų kūrybiškumą. Ugdymo įstaigos vangiai kuria partnerystės ryšius su tėvais, jie menkai įtraukiami į tiesioginį vaikų ugdymo(si) procesą. Tyrimo metu išryškėjo nauja galima bendradarbiavimo su šeimomis forma – kūrybinės popietės. Taip pat atskleista esminė tyrimo koncepcija: pedagogų gebėjimas taikyti veiksmingas šeimos ugdymo(si) formas (kūrybines popietes, kitokią patirtinę veiklą), grįstas bendradarbiavimu, dalinimusi informacija ir mokymusi drauge, skatina tėvus domėtis vaikų veikla, padeda stiprinti jų atsakomybę už vaikų ugdymą, garantuojantį sėkmingą įvairių vaiko gebėjimų (tarp jų ir kūrybinių) plėtrą.
Atsisiuntimai
Publikuota
Kaip cituoti
Numeris
Skyriai
License
Copyright (c) 2018 Pedagogika

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.