Tėvų edukacija vaikų kūrybiškumui ugdyti šeimoje

Authors

  • Aušra Burbienė Panevėžys City Municipality Administration
  • Aldona Mazolevskienė Vytautas Magnus University, Lithuania

DOI:

https://doi.org/10.15823/p.2018.132.7

Pagrindiniai žodžiai:

kūrybiškumas, tėvų edukacija, edukacinė aplinka, ugdymasis šeimoje

Santrauka

Straipsnyje tėvų edukacija vaikų kūrybiškumui ugdyti šeimoje atskleidžiama per tėvų patirties koncepcijas. Tyrimas atskleidė, kad šeimoms trūksta patirtinio mokymo(si) ir kryptingo konsultavimo, ugdant vaikų kūrybiškumą. Ugdymo įstaigos vangiai kuria partnerystės ryšius su tėvais, jie menkai įtraukiami į tiesioginį vaikų ugdymo(si) procesą. Tyrimo metu išryškėjo nauja galima bendradarbiavimo su šeimomis forma – kūrybinės popietės. Taip pat atskleista esminė tyrimo koncepcija: pedagogų gebėjimas taikyti veiksmingas šeimos ugdymo(si) formas (kūrybines popietes, kitokią patirtinę veiklą), grįstas bendradarbiavimu, dalinimusi informacija ir mokymusi drauge, skatina tėvus domėtis vaikų veikla, padeda stiprinti jų atsakomybę už vaikų ugdymą, garantuojantį sėkmingą įvairių vaiko gebėjimų (tarp jų ir kūrybinių) plėtrą.

Author Biographies

Aušra Burbienė, Panevėžys City Municipality Administration

Panevėžys City Municipality Administration, Education and Youth Affairs Department

Aldona Mazolevskienė, Vytautas Magnus University, Lithuania

Vytautas Magnus University, Education Academy, Teacher Training Institute

Atsisiuntimai

Publikuota

2018-12-20

Kaip cituoti

Burbienė, A., & Mazolevskienė, A. (2018). Tėvų edukacija vaikų kūrybiškumui ugdyti šeimoje. Pedagogika, 132(4), 115–129. https://doi.org/10.15823/p.2018.132.7

Numeris

Skyriai

Straipsniai