Klaidingi studentų supratimai apie biologijos ugdymą: sveikatos biotechnologija

Authors

  • Hilarius Jago Duda High School of Teacher and Education, Indonesia
  • Dwi Cahyadi Wibowo High School of Teacher and Education, Indonesia
  • F. Rahayu Esti Wahyuni High School of Teacher and Education, Indonesia
  • Antonius Edy Setyawan High School of Teacher and Education, Indonesia
  • Muhammad Rian Subekti High School of Teacher and Education, Indonesia

DOI:

https://doi.org/10.15823/p.2021.142.10

Pagrindiniai žodžiai:

klaidingi supratimai, studentai, sveikatos biotechnologijos, Indonezija

Santrauka

Klaidinga studentų nuomonė yra pagrindinė švietimo problema, mokantis įvairių dalykų, taip pat ir biotechnologijų. Mokslininkai bando įvertinti klaidingas sampratas apie sveikatos biotechnologijos sąvoką (ypač antikūnių ir vakcinų srityje), kylančias studentams, studijuojantiems / studijavusiems biotechnologijų kursuose. Tyrimo prieiga yra kokybinė, o naudojamas tyrimo metodas – aprašomasis kokybinis. Tiriamąją populiaciją sudarė Indonezijos biologijos mokymo programos (STKIP Persada Khatulistiwa Sintango) studentai; imtis 29 biotechnologijas studijavę studentai. Pasitelkiant kartotinį diagnostinį testą buvo taikomi duomenų rinkimo metodai ir interviu. Duomenų analizė apdorota pagal atsakymų tikrumo indeksą aprašomuoju būdu. Gauti rezultatai rodo, kad neteisingai suvokiama sveikatos biotechnologijos samprata sudaro 39,11 proc.
Interviu rezultatai rodo, kad studentai neteisingai suprato monokloninių antikūnių sampratą, sveikatos biotechnologijų metodus, rekombinantines vakcinas ir žmogaus papilomos viruso vakcinas. Veiksniai, lemiantys studentų klaidingą nuomonę, yra abstrakčios sąvokos, taip pat daugelis užsienio kalbų terminų, informacija iš spausdintos žiniasklaidos, interneto, dėstytojų ir kolegų. Siekiant suformuoti teisingą nuomonę, reikalingas tinkamas mokymo ir mokymosi strategijų naudojimas, patikimi mokymosi šaltiniai, dėstytojams visada reikėtų peržiūrėti sąvokas, kurios dažnai turi įtakos klaidingai nuomonei, o studentams reikėtų kuo daugiau skaityti šios srities literatūros.

Atsisiuntimai

Publikuota

2023-09-18

Kaip cituoti

Duda, H. J., Wibowo, D. C., Wahyuni, F. R. E., Setyawan, A. E., & Subekti, M. R. (2023). Klaidingi studentų supratimai apie biologijos ugdymą: sveikatos biotechnologija. Pedagogika / Pedagogy, 142(2), 182–199. https://doi.org/10.15823/p.2021.142.10

Numeris

Skyriai

Straipsniai