Mikromokymas vidurinio ugdymo anglų kalbos mokytojo-eksperto požiūriu: poveikis būsimųjų mokytojų pedagoginio turinio žinioms

Authors

  • Siti Aimah Semarang State University, Indonesia
  • Dwi Rukmini Semarang State University, Indonesia
  • Mursid Saleh Semarang State University, Indonesia
  • Dwi Anggani Linggar Bharati Semarang State University, Indonesia

DOI:

https://doi.org/10.15823/p.2020.139.6

Pagrindiniai žodžiai:

pasikeitimai, poveikis, mokytojas-ekspertas, mikromokymas, pedagoginio turinio žinios, būsimieji anglų kalbos mokytojai

Santrauka

Mokymo praktika yra baigiamoji būsimųjų anglų kalbos mokytojų praktika, kurią jie privalo atlikti, išklausę mikromokymo kursą universitete. Tačiau viena iš esminių problemų, su kuriomis susiduria būsimieji anglų kalbos mokytojai, atlikdami mokymo praktiką, yra atotrūkis tarp dėstytojų ir mokyklos mokytojų, kurie asistuoja studentams mokymo praktikos metu. Todėl, norint susieti mikromokymą ir mokymo praktiką, reikalinga vidurinio ugdymo anglų kalbos mokytojo eksperto pagalba. Šiuo tyrimu siekiama nustatyti mikromokymo poveikį būsimųjų mokytojų pedagoginio turinio žinioms, sutelkiant dėmesį į pokyčius prieš dalyvavimą eksperto vadovaujamame mikromokyme ir po jo. Projekte dalyvavo viena grupė, kurios veikla buvo vertinta kelis kartus (tas pats laiko tarpas), o rezultatai vertinti tarp matavimų. Būsimųjų anglų kalbos mokytojų pedagoginio turinio žinios buvo įvertintos prieš eksperto vedamą mikromokymą, jo metu ir po jo. Duomenys buvo analizuojami aprašomosios ir išvestinės statistikos metodais. Tyrimo rezultatai rodo, kad mokytojo-eksperto vedamas mikromokymas reikšmingai veikia būsimųjų anglų kalbos mokytojų pedagoginio turinio žinias ir ugdo jų gebėjimą, ko mokyti ir kaip to išmokyti, kad mokiniai suprastų. Vidurinio ugdymo anglų kalbos mokytojo-eksperto konstruktyvus grįžtamasis ryšis kartu su patarimais ir pavyzdinėmis pamokomis lemia būsimųjų anglų kalbos mokytojų pedagoginio turinio žinių pokyčius.

Atsisiuntimai

Publikuota

2020-11-16

Kaip cituoti

Aimah, S., Rukmini, D., Saleh, M., & Bharati, D. A. L. (2020). Mikromokymas vidurinio ugdymo anglų kalbos mokytojo-eksperto požiūriu: poveikis būsimųjų mokytojų pedagoginio turinio žinioms. Pedagogika / Pedagogy, 139(3), 111–135. https://doi.org/10.15823/p.2020.139.6

Numeris

Skyriai

Straipsniai