Darbo vertybės profesinio ugdymo turinyje. Instrumentalizmas ir tobulėjimas

Authors

  • Kristina Krikštolaitienė Kauno maisto pramonės ir prekybos mokymo centras
  • Sigitas Daukilas Vytauto Didžiojo universitetas
  • Ričardas Krikštolaitis Vytauto Didžiojo universitetas

DOI:

https://doi.org/10.15823/p.2020.139.1

Pagrindiniai žodžiai:

darbo vertybės, instrumentalizmas, prestižas, socialumas, individualumas, darna, pažinimas, tobulėjimas

Santrauka

Plėtojant profesinio ugdymo turinio metodologines prieigas straipsnyje analizuojamos darbo instrumentinės, socialumo-individualumo darnos, prestižo, pažinimo ir tobulėjimo vertybės. Tyrimo, kuriame dalyvavo profesinių mokyklų mokiniai, metu nustatyti statistiškai reikšmingi skirtumai lyties požiūriu pažinimo ir socialumo-individualumo darnos vertybių grupėse. Profesijos pedagogams įasmeninant dėstomų dalykų turinį santykių pasaulio vertybėmis mokiniai pastarąsias įprasmina savo gyvenimo būdu.

Atsisiuntimai

Publikuota

2020-11-16

Kaip cituoti

Krikštolaitienė, K., Daukilas, S., & Krikštolaitis, R. (2020). Darbo vertybės profesinio ugdymo turinyje. Instrumentalizmas ir tobulėjimas. Pedagogika / Pedagogy, 139(3), 5–34. https://doi.org/10.15823/p.2020.139.1

Numeris

Skyriai

Straipsniai