Kūno kultūros mokytojo nuomonė apie ugdytinių asmenines savybes kaip pedagoginės sąveikos prielaidą
DOI:
https://doi.org/10.15823/p.2013.1844Pagrindiniai žodžiai:
kūno kultūros mokytojai, mokinių asmeninės savybės, pedagoginė sąveikaSantrauka
Straipsnyje aptariamos X klasių mokinių asmeninės savybės, kurias kūno kultūros mokytojai įvardija kaip pedagoginės sąveikos trikdžius bei skatulius kūno kultūros pamokose. Kūno kultūros mokytojai (vyrai ir moterys) teigiamai vertina tris mokinių savybes, t. y. smalsumą, pasitikėjimą savo galiomis ir iniciatyvumą. Kūno kultūros mokytojos (moterys) išskiria tokias joms mažiau pageidaujamas mokinių savybes kaip piktumą, veidmainiavimą, kerštingumą, atsakomybės vengimą, o vyrai – silpną jų sveikatą. Kūno kultūros mokytojai kaip trikdį dėl pedagoginės sąveikos savo dalyko pamokose nurodo tokias mokinių savybes kaip abejingumą ir tingumą.