Kūno kultūros mokytojo nuomonė apie ugdytinių asmenines savybes kaip pedagoginės sąveikos prielaidą

Authors

  • Laimutė Kardelienė Utenos kolegija
  • Laima Trinkūnienė Utenos kolegija
  • Kęstutis Kardelis Utenos kolegija
  • Darius Masiliauskas Utenos kolegija

DOI:

https://doi.org/10.15823/p.2013.1844

Pagrindiniai žodžiai:

kūno kultūros mokytojai, mokinių asmeninės savybės, pedagoginė sąveika

Santrauka

Straipsnyje aptariamos X klasių mokinių asmeninės savybės, kurias kūno kultūros mokytojai įvardija kaip pedagoginės sąveikos trikdžius bei skatulius kūno kultūros pamokose. Kūno kultūros mokytojai (vyrai ir moterys) teigiamai vertina tris mokinių savybes, t.  y. smalsumą, pasitikėjimą savo galiomis ir iniciatyvumą. Kūno kultūros mokytojos (moterys) išskiria tokias joms mažiau pageidaujamas mokinių savybes kaip piktumą, veidmainiavimą, kerštingumą, atsakomybės vengimą, o vyrai – silpną jų sveikatą. Kūno kultūros mokytojai kaip trikdį dėl pedagoginės sąveikos savo dalyko pamokose nurodo tokias mokinių savybes kaip abejingumą ir tingumą.

Atsisiuntimai

Publikuota

2013-03-26

Kaip cituoti

Kardelienė, L., Trinkūnienė, L. ., Kardelis, K. ., & Masiliauskas, D. . (2013). Kūno kultūros mokytojo nuomonė apie ugdytinių asmenines savybes kaip pedagoginės sąveikos prielaidą. Pedagogika / Pedagogy, 109(1), 134–140. https://doi.org/10.15823/p.2013.1844

Numeris

Skyriai

Straipsniai