Jaunesniojo mokyklinio amžiaus mokinių (10–11 metų) fizinių ir savikontrolės gebėjimų ugdymas

Authors

  • Vytė Kontautienė Lietuvos edukologijos universitetas
  • Audronius Vilkas Lietuvos edukologijos universitetas

DOI:

https://doi.org/10.15823/p.2013.1843

Pagrindiniai žodžiai:

savikontrolė, fiziniai gebėjimai

Santrauka

Straipsnyje nagrinėjama jaunesniojo mokyklinio amžiaus mokinių (10–11 metų) savikontrolės ir fizinių gebėjimų ugdymo, taikant eksperimentinę pedagoginę programą, galimybės.

Akcentuojama, kad jaunesnysis mokyklinis amžius – tinkamas laikas pradėti ugdyti savikontrolės gebėjimus, nes šiame amžiuje (7–10 metų) dėl vaiko psichosocialinės ir moralinės raidos susiformuoja palankios fizinės ir psichinės sąlygos. Fizinis ugdymas jaunesniajame mokykliniame amžiuje lavina gebėjimą prisitaikyti prie nuolat kintančių sąlygų ir reikalavimų bei sudaro sąlygas asmeniui pažinti save, vertinti savo kūno fizinius pojūčius ir psichinę savijautą bei ugdytis savikontrolės gebėjimus. Nustatytas savikontrolės ir fizinių gebėjimų ugdymo abipusis ryšys: ugdant savikontrolės gebėjimus, eksperimentinėje grupėje buvo gauti didesni fizinių gebėjimų rezultatų pokyčiai negu kontrolinėje grupėje.

Atsisiuntimai

Publikuota

2013-03-26

Kaip cituoti

Kontautienė, V., & Vilkas, A. . (2013). Jaunesniojo mokyklinio amžiaus mokinių (10–11 metų) fizinių ir savikontrolės gebėjimų ugdymas. Pedagogika / Pedagogy, 109(1), 141–151. https://doi.org/10.15823/p.2013.1843

Numeris

Skyriai

Straipsniai