Pradinių klasių mokinių įsivertinimas: mokinių, jų tėvų ir mokytojų požiūris

Authors

  • Renata Tichonova Lietuvos edukologijos universitetas
  • Vaiva Schoroškienė Lietuvos edukologijos universitetas

DOI:

https://doi.org/10.15823/p.2013.1842

Pagrindiniai žodžiai:

pradinis ugdymas, vertinimas, įsivertinimas

Santrauka

Straipsnyje aptariami reikšmingesni teoriniai ir praktiniai pradinių klasių mokinių pasiekimų įsivertinimo aspektai: samprata, įsivertinimo skatinimo paskirtis ir reikšmė, pradinių klasių mokinių įsivertinimo galimybės. Pristatomi žvalgomojo tyrimo rezultatai: pradinių klasių mokinių, jų tėvų ir pedagogų požiūris į šio amžiaus mokinių įsivertinimą.

Atsisiuntimai

Publikuota

2013-03-26

Kaip cituoti

Tichonova, R. ., & Schoroškienė, V. . (2013). Pradinių klasių mokinių įsivertinimas: mokinių, jų tėvų ir mokytojų požiūris. Pedagogika, 109(1), 127–133. https://doi.org/10.15823/p.2013.1842

Numeris

Skyriai

Straipsniai