Pradinių klasių mokinių įsivertinimas: mokinių, jų tėvų ir mokytojų požiūris
DOI:
https://doi.org/10.15823/p.2013.1842Pagrindiniai žodžiai:
pradinis ugdymas, vertinimas, įsivertinimasSantrauka
Straipsnyje aptariami reikšmingesni teoriniai ir praktiniai pradinių klasių mokinių pasiekimų įsivertinimo aspektai: samprata, įsivertinimo skatinimo paskirtis ir reikšmė, pradinių klasių mokinių įsivertinimo galimybės. Pristatomi žvalgomojo tyrimo rezultatai: pradinių klasių mokinių, jų tėvų ir pedagogų požiūris į šio amžiaus mokinių įsivertinimą.
Atsisiuntimai
Publikuota
2013-03-26
Kaip cituoti
Tichonova, R. ., & Schoroškienė, V. . (2013). Pradinių klasių mokinių įsivertinimas: mokinių, jų tėvų ir mokytojų požiūris. Pedagogika, 109(1), 127–133. https://doi.org/10.15823/p.2013.1842
Numeris
Skyriai
Straipsniai