Dešimtos klasės mokinių matematikos pasiekimų vertinimo įtaka mokymosi motyvacijai
DOI:
https://doi.org/10.15823/p.2013.1840Pagrindiniai žodžiai:
teigiamas požiūris į matematikos mokymąsi, mokymosi motyvacija, pasiekimų vertinimasSantrauka
Straipsnyje aprašomi nacionalinių mokinių pasiekimų tyrimų (2006 ir 2008 m. m.) antrinės analizės rezultatai. Nagrinėjama, koks mokinių požiūris į vertinimą, mokymosi motyvaciją mokantis matematikos ir kaip tai formuoja X klasės mokinių teigiamą požiūrį į matematikos dalyką.
Atsisiuntimai
Publikuota
2013-03-26
Kaip cituoti
Pečiuliauskienė, P. ., & Damauskienė, L. (2013). Dešimtos klasės mokinių matematikos pasiekimų vertinimo įtaka mokymosi motyvacijai. Pedagogika / Pedagogy, 109(1), 110–117. https://doi.org/10.15823/p.2013.1840
Numeris
Skyriai
Straipsniai