Dešimtos klasės mokinių matematikos pasiekimų vertinimo įtaka mokymosi motyvacijai

Authors

  • Palmira Pečiuliauskienė Lietuvos edukologijos universitetas
  • Loreta Damauskienė Lietuvos edukologijos universitetas

DOI:

https://doi.org/10.15823/p.2013.1840

Pagrindiniai žodžiai:

teigiamas požiūris į matematikos mokymąsi, mokymosi motyvacija, pasiekimų vertinimas

Santrauka

Straipsnyje aprašomi nacionalinių mokinių pasiekimų tyrimų (2006 ir 2008 m.  m.) antrinės analizės rezultatai. Nagrinėjama, koks mokinių požiūris į vertinimą, mokymosi motyvaciją mokantis matematikos ir kaip tai formuoja X klasės mokinių teigiamą požiūrį į matematikos dalyką.

Atsisiuntimai

Publikuota

2013-03-26

Kaip cituoti

Pečiuliauskienė, P. ., & Damauskienė, L. (2013). Dešimtos klasės mokinių matematikos pasiekimų vertinimo įtaka mokymosi motyvacijai. Pedagogika / Pedagogy, 109(1), 110–117. https://doi.org/10.15823/p.2013.1840

Numeris

Skyriai

Straipsniai