Organizacijos kultūros ir strategijos sąsajos: Kupiškio rajono mokyklų atvejis

Authors

  • Rita Dukynaitė Lietuvos edukologijos universitetas
  • Modesta Baniulienė Lietuvos edukologijos universitetas

DOI:

https://doi.org/10.15823/p.2013.1838

Pagrindiniai žodžiai:

strateginis planavimas, strateginis valdymas, mokyklos kultūra

Santrauka

Strategija ne tik tyrėjams, mokslininkams, bet ir praktikams, švietimo institucijoms darosi vis aktualesnė, tačiau vieniems – tai aktualus mokyklos veiklos krypties klausimas, skatinantis burtis į komandą ir planuoti savo mokyklos ateitį ir veikti dėl jos, kitiems – tai nustatytų reglamentų vykdymas, laiko gaišimas ir „popierių“ rengimas. Straipsnyje nagrinėjamos mokyklos kultūros ir strategijos sąsajos, apibrėžtos analizuojant mokslinę literatūrą ir nustatytos tiriant Kupiškio rajono bendrojo ugdymo mokyklas. Siekiama nustatyti Kupiškio rajono mokyklų situaciją, apimančią kasdienį mokyklos gyvenimą ir strateginį planavimą bei valdymą, iškeliama organizacijos kultūros ir strategijos sąsajų tarpusavio įtakos reikšmė.

Atsisiuntimai

Publikuota

2013-03-26

Kaip cituoti

Dukynaitė, R. ., & Baniulienė, M. . (2013). Organizacijos kultūros ir strategijos sąsajos: Kupiškio rajono mokyklų atvejis. Pedagogika / Pedagogy, 109(1), 95–104. https://doi.org/10.15823/p.2013.1838

Numeris

Skyriai

Straipsniai