Projektas kaip studijų rezultatų baigiamasis vertinimas

Authors

  • Jolanta Lasauskienė Lietuvos edukologijos universitetas

DOI:

https://doi.org/10.15823/p.2013.1837

Pagrindiniai žodžiai:

muzikos pedagogikos projektas, ugdymo projektas, studijų rezultatai, studijų kokybė, kompetencijos

Santrauka

Projektai yra labai svarbi universitetinių studijų dalis, jų vaidmuo didėja atsiskaitant ne tik už atskirus studijų dalykus, tačiau ir įvertinant visų studijų kokybę, baigiamuosius jų rezultatus. Šiame straipsnyje nagrinėjami Lietuvos edukologijos universitete parengti ir apginti baigiamieji muzikos pedagogikos projektai: išryškinami jų ypatumai, edukacinė svarba ir taikymo galimybės stiprinant praktinį būsimų muzikos mokytojų rengimą, plėtojant projektinės ir tiriamosios veiklos kompetencijas universitete. Projektų tobulinimo galimybės aptariamos studijų kokybės, baigiamųjų studijų rezultatų problematikos kontekste.

Atsisiuntimai

Publikuota

2013-03-26

Kaip cituoti

Lasauskienė, J. . (2013). Projektas kaip studijų rezultatų baigiamasis vertinimas. Pedagogika / Pedagogy, 109(1), 86–92. https://doi.org/10.15823/p.2013.1837

Numeris

Skyriai

Straipsniai