Kultūrinės kompetencijos raiška rengiant anglų kalbos mokytojus: Lietuvos Edukologijos universiteto atvejis

Authors

  • Elvyda Martišauskienė Lietuvos edukologijos universitetas
  • Gerda Mazlaveckienė Lietuvos edukologijos universitetas

DOI:

https://doi.org/10.15823/p.2013.1834

Pagrindiniai žodžiai:

būsimasis anglų kalbos mokytojas, kultūra, kultūrinė kompetencija, mokytojų rengimas

Santrauka

Globalizacijos procesai bei jų lemiami pokyčiai kelia naujus iššūkius užsienio kalbų mokymui(si). Mokytojui tenka tiek savosios kultūros puoselėtojo, tiek svetimos kultūros nešėjo vaidmuo, todėl rengiant būsimą užsienio kalbos specialistą būtina ugdyti jo kultūrinę kompetenciją. Straipsnyje pateikiamas būsimų anglų kalbos mokytojų požiūris į kultūrinį užsienio kalbų mokymo(si) aspektą, jo svarbą ir ugdymo(si) galimybes rengiantis tapti anglų kalbos mokytojais LEU.

Atsisiuntimai

Publikuota

2013-03-26

Kaip cituoti

Martišauskienė, E. ., & Mazlaveckienė, G. (2013). Kultūrinės kompetencijos raiška rengiant anglų kalbos mokytojus: Lietuvos Edukologijos universiteto atvejis. Pedagogika / Pedagogy, 109(1), 57–66. https://doi.org/10.15823/p.2013.1834

Numeris

Skyriai

Straipsniai