Kultūrinės kompetencijos raiška rengiant anglų kalbos mokytojus: Lietuvos Edukologijos universiteto atvejis
DOI:
https://doi.org/10.15823/p.2013.1834Pagrindiniai žodžiai:
būsimasis anglų kalbos mokytojas, kultūra, kultūrinė kompetencija, mokytojų rengimasSantrauka
Globalizacijos procesai bei jų lemiami pokyčiai kelia naujus iššūkius užsienio kalbų mokymui(si). Mokytojui tenka tiek savosios kultūros puoselėtojo, tiek svetimos kultūros nešėjo vaidmuo, todėl rengiant būsimą užsienio kalbos specialistą būtina ugdyti jo kultūrinę kompetenciją. Straipsnyje pateikiamas būsimų anglų kalbos mokytojų požiūris į kultūrinį užsienio kalbų mokymo(si) aspektą, jo svarbą ir ugdymo(si) galimybes rengiantis tapti anglų kalbos mokytojais LEU.
Atsisiuntimai
Publikuota
2013-03-26
Kaip cituoti
Martišauskienė, E. ., & Mazlaveckienė, G. (2013). Kultūrinės kompetencijos raiška rengiant anglų kalbos mokytojus: Lietuvos Edukologijos universiteto atvejis. Pedagogika / Pedagogy, 109(1), 57–66. https://doi.org/10.15823/p.2013.1834
Numeris
Skyriai
Straipsniai