Būsimų pedagogų tapatinimosi su ugdymo paradigma tendencijos

Authors

  • Ramutė Bruzgelevičienė Lietuvos edukologijos universitetas

DOI:

https://doi.org/10.15823/p.2013.1833

Pagrindiniai žodžiai:

ugdymo filosofija, ugdymo paradigma, idėjų ir vertybių internalizavimas, argumentinis esė, SOLO taksonomija

Santrauka

Straipsnyje nagrinėjamos būsimų pedagogų tapatinimosi su ugdymo paradigma tendencijos, identifikuojamos bakalauro studijų pakopoje dėstant ugdymo filosofiją. Remiamasi ugdymo filosofiją ir ugdymo paradigmą bei jų sąsajas aptariančios mokslo literatūros analize, atlikto empirinio tyrimo – studentų ugdymo filosofijos argumentinio esė – analizės duomenimis. Empirinis tyrimas atliktas Lietuvos edukologijos universiteto Lituanistikos fakultete ir Socialinės komunikacijos institute.

Atsisiuntimai

Publikuota

2013-03-26

Kaip cituoti

Bruzgelevičienė, R. . (2013). Būsimų pedagogų tapatinimosi su ugdymo paradigma tendencijos. Pedagogika / Pedagogy, 109(1), 49–56. https://doi.org/10.15823/p.2013.1833

Numeris

Skyriai

Straipsniai