Būsimų pedagogų tapatinimosi su ugdymo paradigma tendencijos
DOI:
https://doi.org/10.15823/p.2013.1833Pagrindiniai žodžiai:
ugdymo filosofija, ugdymo paradigma, idėjų ir vertybių internalizavimas, argumentinis esė, SOLO taksonomijaSantrauka
Straipsnyje nagrinėjamos būsimų pedagogų tapatinimosi su ugdymo paradigma tendencijos, identifikuojamos bakalauro studijų pakopoje dėstant ugdymo filosofiją. Remiamasi ugdymo filosofiją ir ugdymo paradigmą bei jų sąsajas aptariančios mokslo literatūros analize, atlikto empirinio tyrimo – studentų ugdymo filosofijos argumentinio esė – analizės duomenimis. Empirinis tyrimas atliktas Lietuvos edukologijos universiteto Lituanistikos fakultete ir Socialinės komunikacijos institute.
Atsisiuntimai
Publikuota
2013-03-26
Kaip cituoti
Bruzgelevičienė, R. . (2013). Būsimų pedagogų tapatinimosi su ugdymo paradigma tendencijos. Pedagogika / Pedagogy, 109(1), 49–56. https://doi.org/10.15823/p.2013.1833
Numeris
Skyriai
Straipsniai