Mokytojo kompetencijų svarba mokinių tautinio tapatumo formavimuisi

Authors

  • Renaldas Čiužas Lietuvos edukologijos universitetas

DOI:

https://doi.org/10.15823/p.2013.1830

Pagrindiniai žodžiai:

kompetencija, mokytojo kompetencijos, tautinio tapatumo formavimasis

Santrauka

Pastaruosius keletą metų švietimo bendruomenė Lietuvoje vis dažniau svarsto jaunosios kartos tautinio tapatumo ugdymo ir ugdymosi klausimus. Susidomėjimą šia tema lėmė faktai, rodantys, kad nemažėja jaunosios kartos emigracijos mastai, kad mokyklinio amžiaus vaikų ir jaunuolių tautinė savivoka bei tautinio tapatumo raiška nėra pakankama savos tautos vertybėms ir kultūrai puoselėti. Neatsisakoma prielaidos, kad svarbus vaidmuo dėl vaikų ir jaunuolių tautinio tapatumo formavimosi tenka mokytojams. Straipsnyje siekiama atsakyti į šiuos probleminius klausimus: kokios yra mokytojo kompetencijos ir kiek jos gali turėti įtakos mokinių tautiniam tapatumui formuotis? Pirmoje straipsnio dalyje analizuojamas mokytojo kompetencijos sampratos kompleksiškumas, o antroje – mokytojo kompetencijos struktūra ir jos svarba mokinių tautinio tapatumo formavimuisi.

Atsisiuntimai

Publikuota

2013-03-26

Kaip cituoti

Čiužas, R. (2013). Mokytojo kompetencijų svarba mokinių tautinio tapatumo formavimuisi. Pedagogika / Pedagogy, 109(1), 27–32. https://doi.org/10.15823/p.2013.1830

Numeris

Skyriai

Straipsniai