Globos namuose gyvenančių vaikų ir paauglių savarankiško gyvenimo įgūdžių ugdymas: pasiekimai, sunkumai, sprendimai

Authors

  • Kristina Samašonok Lietuvos edukologijos universitetas

DOI:

https://doi.org/10.15823/p.2013.1825

Pagrindiniai žodžiai:

globos namų auklėtinis, savarankiškumo ugdymas

Santrauka

Straipsnyje aktualizuojamas globos namuose gyvenančių paauglių rengimo savarankiškam gyvenimui edukacinis reikšmingumas. Pokalbių su globos namų darbuotojais metu įvertinta esama situacija globos namuose, atskleidžiami globos namų ugdymo sistemos pranašumai, veiklos pasiekimai (stipriosios pusės) bei aptariamos ugdymo problemos ir įvardijami globos namų trūkumai rengiant globotinius savarankiškam gyvenimui.

Atsisiuntimai

Publikuota

2013-06-10

Kaip cituoti

Samašonok, K. . (2013). Globos namuose gyvenančių vaikų ir paauglių savarankiško gyvenimo įgūdžių ugdymas: pasiekimai, sunkumai, sprendimai. Pedagogika / Pedagogy, 110(2), 103–114. https://doi.org/10.15823/p.2013.1825

Numeris

Skyriai

Straipsniai