V–VI klasės mokinių kūrybingumo ugdymo technologijų pamokose veiksniai

Authors

  • Palmira Pečiuliauskienė Lietuvos edukologijos universitetas
  • Ilona Valantinaitė Lietuvos edukologijos universitetas

DOI:

https://doi.org/10.15823/p.2013.1821

Pagrindiniai žodžiai:

kūrybingumas, technologinis ugdymas

Santrauka

Straipsnyje nagrinėjama, kaip technologinis ugdymas lemia V–VI klasės mokinių kūrybingumą. Technologinis ugdymas – integrali bendrojo ugdymo dalis. Jis sudaro prielaidas mokiniams kūrybingai veikti, lanksčiai rinktis, kas yra būtina kiekvienam žmogui, neatsižvelgiant į lytį, nuolat kintančioje sociokultūrinėje aplinkoje – gebėti naudotis nesudėtingomis technologijomis kaip vartotojams. Straipsnyje mokinių kūrybingumo ugdymas nagrinėjamas sisteminiu požiūriu. Technologinis ugdymas suprantamas kaip kompleksas socialinių ir edukacinių veiksnių, lemiančių mokinių kūrybingumą.

Atsisiuntimai

Publikuota

2013-06-10

Kaip cituoti

Pečiuliauskienė, P. ., & Valantinaitė, I. . (2013). V–VI klasės mokinių kūrybingumo ugdymo technologijų pamokose veiksniai. Pedagogika / Pedagogy, 110(2), 72–79. https://doi.org/10.15823/p.2013.1821

Numeris

Skyriai

Straipsniai