Mokyklos įsivertinimo reikšmė ugdymo kokybei gerinti

Authors

  • Dalia Survutaitė Lietuvos edukologijos universitetas
  • Rasa Venclovė Lietuvos edukologijos universitetas

DOI:

https://doi.org/10.15823/p.2013.1820

Pagrindiniai žodžiai:

ugdymo procesas, kokybė, veiklos įsivertinimas, mokykla, mokytojas, tobulinimas(is)

Santrauka

Bendrojo ugdymo mokykla – didžiausią įtaką mokinio gyvenimui daranti švietimo sistemos grandies dalis. Todėl daug dėmesio skiriama ugdymo proceso kokybei gerinti būtent bendrojo ugdymo mokykloje. Straipsnyje tyrinėjama Lietuvos bendrojo ugdymo mokyklose vykdomas įsivertinimas, atskleidžiama jo reikšmė ugdymo proceso kokybei gerinti. Tyrimo duomenų pagrindas – tai Lietuvos nacionalinės mokyklų vertinimo agentūros 2008–2010  m. vykdytų mokyklų išorės vertinimų ataskaitos. Analizės duomenys patvirtina, kad įsivertinimo kokybė mokyklose gerėja, o įsivertinimo ir išorės vertinimo metu gautos išvados panaudojamos mokyklos veiklos kokybei tobulinti.

Atsisiuntimai

Publikuota

2013-06-10

Kaip cituoti

Survutaitė, D., & Venclovė, R. . (2013). Mokyklos įsivertinimo reikšmė ugdymo kokybei gerinti. Pedagogika / Pedagogy, 110(2), 66–71. https://doi.org/10.15823/p.2013.1820

Numeris

Skyriai

Straipsniai