Mokyklos įsivertinimo reikšmė ugdymo kokybei gerinti
DOI:
https://doi.org/10.15823/p.2013.1820Pagrindiniai žodžiai:
ugdymo procesas, kokybė, veiklos įsivertinimas, mokykla, mokytojas, tobulinimas(is)Santrauka
Bendrojo ugdymo mokykla – didžiausią įtaką mokinio gyvenimui daranti švietimo sistemos grandies dalis. Todėl daug dėmesio skiriama ugdymo proceso kokybei gerinti būtent bendrojo ugdymo mokykloje. Straipsnyje tyrinėjama Lietuvos bendrojo ugdymo mokyklose vykdomas įsivertinimas, atskleidžiama jo reikšmė ugdymo proceso kokybei gerinti. Tyrimo duomenų pagrindas – tai Lietuvos nacionalinės mokyklų vertinimo agentūros 2008–2010 m. vykdytų mokyklų išorės vertinimų ataskaitos. Analizės duomenys patvirtina, kad įsivertinimo kokybė mokyklose gerėja, o įsivertinimo ir išorės vertinimo metu gautos išvados panaudojamos mokyklos veiklos kokybei tobulinti.