Nuteistųjų aukštojo mokslo studijos Lietuvoje ir užsienio šalyse: galimybės ir motyvai

Authors

  • Giedrė Kvieskienė Lietuvos edukologijos universitetas
  • Renata Katinaitė - Lodh Lietuvos edukologijos universitetas

DOI:

https://doi.org/10.15823/p.2013.1818

Pagrindiniai žodžiai:

nuteistųjų švietimas, aukštasis mokslas, studijų pasirinkimo motyvai

Santrauka

Straipsnyje pateikiami nuteistųjų švietimo aspektai siekiant aukštojo mokslo laisvės atėmimo vietose. Teorinėje apžvalgoje aptariami lietuvių ir užsienio šalių moksliniai šaltiniai, tyrinėjantys švietimo svarbą žmogaus visaverčiam funkcionavimui. Empirinėje dalyje, apklausus 7 užsienio šalių teisingumo ministerijų ir kitų įstaigų, kurios renka duomenis apie nuteistųjų turimą ir siekiamą išsilavinimą, atstovus, išsiaiškintos nuteistųjų, atliekančių laisvės atėmimo bausmes, aukštojo mokslo siekimo galimybės. Tiriamų užsienio šalių įstaigų atstovai pažymėjo, kad nuteistieji turi galimybes studijuoti aukštosiose mokyklose. Taip pat pateikiami nuteistųjų (N – 5) aukštojo mokslo siekimo motyvai. Vienas iš esminių motyvų sietinas su noru tobulėti.

Atsisiuntimai

Publikuota

2013-06-10

Kaip cituoti

Kvieskienė, G., & Katinaitė - Lodh, R. . (2013). Nuteistųjų aukštojo mokslo studijos Lietuvoje ir užsienio šalyse: galimybės ir motyvai. Pedagogika / Pedagogy, 110(2), 49–56. https://doi.org/10.15823/p.2013.1818

Numeris

Skyriai

Straipsniai