Mokymosi mokytis kompetencija: suaugusiųjų požiūris

Authors

  • Vilija Lukošūnienė Lietuvos edukologijos universitetas
  • Marijona Barkauskaitė Lietuvos edukologijos universitetas

DOI:

https://doi.org/10.15823/p.2013.1817

Pagrindiniai žodžiai:

mokymosi mokytis kompetencija, suaugusiųjų mokymasis, mokymasis visą gyvenimą

Santrauka

„Mokymosi visą gyvenimą amžiuje“, kaip teigia N. Longworthas (2007, p. 92), reikšmingą vietą užima mokymosi mokytis kompetencija. Šių dienų mokslo ir technologijų pokyčiai, globalizacija ir išaugęs žmonių mobilumas palieka mažai vilties, kad žmogus gali gyventi nesikeisdamas, t. y. nesimokydamas, todėl gebėjimas mokytis būtinas kiekvienam žmogui.

Straipsnyje nagrinėjamos suaugusiųjų mokymosi mokytis aktualijos: apžvelgiama mokymosi mokytis kompetencijos svarba suaugusiam žmogui, tyrimo rezultatais pagrindžiamos suaugusiųjų mokymosi mokytis kompetencijos raiškos tendencijos. Tyrimu nustatyta, kaip suaugusieji vertina mokymosi mokytis kompetenciją sudarančius gebėjimus ir išreiškia poreikį tobulinti gebėjimą mokytis.

Atsisiuntimai

Publikuota

2013-06-10

Kaip cituoti

Lukošūnienė, V. ., & Barkauskaitė, M. . (2013). Mokymosi mokytis kompetencija: suaugusiųjų požiūris. Pedagogika / Pedagogy, 110(2), 41–48. https://doi.org/10.15823/p.2013.1817

Numeris

Skyriai

Straipsniai