Antros kartos saityno programų Blog ir Wiki integravimas į akademinio rašymo programą universitete
DOI:
https://doi.org/10.15823/p.2013.1816Pagrindiniai žodžiai:
antros kartos saitynas (angl. Web 2.0), skaitmeninis čiabuvis (SČ), skaitmeninis imigrantas (SI), proceso kryptis (angl. process approach), programos Blog ir WikiSantrauka
Šis straipsnis nagrinėja antros kartos saityno (angl. Web 2.0) programų Blog ir Wiki integravimo į anglų filologijos pirmo kurso akademinio rašymo mokymo programą universitete galimybes ir tokios programos efektyvumą. Šių dienų studentas yra pasikeitęs, dėl to ir mokymo procesas turi būti keičiamas. Pokyčius lemia technologijos, be kurių dabartistai neįsivaizduoja savo gyvenimo. Čia pristatomas veiklos tyrimas, kuriame dalyvavo 45 pirmo kurso anglų filologijos studentai. Tyrimo tikslas buvo diagnozuoti, kokie yra tų studentų mokymosi rašyti angliškai įgūdžiai, ir išsiaiškinti, kaip tų įgūdžių tolesnis ugdymas universitete galėtų būti tobulinamas, naudojant programas Blog ir Wiki, kad būtų pasiektas rezultatas. Tyrimo rezultatai parodė, kad internetinių programų įtraukimas į akademinio rašymo programą yra efektyvus ir studentams patrauklus mokymosi rašyti akademine anglų kalba būdas. Tokia mokymosi programa buvo naudojama du semestrus ir toliau ji yra tęsiama antrame kurse su tais pačiais studentais.