Stojimo į Lietuvos Edukologijos universitetą motyvai ir jų kaita (lyginamasis tyrimas)

Authors

  • Birutė Žygaitienė Lietuvos edukologijos universitetas
  • Kristina Pošiūnaitė Lietuvos edukologijos universitetas

DOI:

https://doi.org/10.15823/p.2013.1815

Pagrindiniai žodžiai:

pedagogo profesija, pedagoginės studijos, stojimo į šias studijas motyvai, motyvų kaita

Santrauka

Straipsnyje aptariami, išryškinami ir lyginami abiturientų stojimo į pedagoginės krypties studijas motyvai skirtingais mokslo metais. Nustatyta, kad stojant į pedagoginės krypties studijas (Lietuvos edukologijos universitetą) tiek 2002  m., tiek 2010  m. didžiausios reikšmės turėjo aukštojo mokslo diplomo gavimas. Pedagoginės krypties studijas pasirinkę abiturientai 2002 m. norėjo pagerinti savo materialinę padėtį ir socialinį įvaizdį, o 2010 m. didžiausios reikšmės turėjo geriau apmokamas darbas ir galimybė siekti karjeros. Tiek 2002  m., tiek 2010  m. norą tapti mokytoju įvardijo reikšmingu motyvu vienodas kiekis respondentų, o 2011 m. didelė dalis (72,9 proc.) įstojusiųjų šį motyvą įvardija kaip nereikšmingą. Taip pat sumažėjo meilės vaikams motyvo svarba.

Atsisiuntimai

Publikuota

2013-06-10

Kaip cituoti

Žygaitienė, B. ., & Pošiūnaitė, K. (2013). Stojimo į Lietuvos Edukologijos universitetą motyvai ir jų kaita (lyginamasis tyrimas). Pedagogika / Pedagogy, 110(2), 27–34. https://doi.org/10.15823/p.2013.1815

Numeris

Skyriai

Straipsniai