Meilės Lukšienės pedagogikos kultūrinis kontekstas – integralus kultūrinio paveldo perdavimas Vilniaus krašto lenkų šeimose per socializacijos ir ugdymo procesus
DOI:
https://doi.org/10.15823/p.2013.1804Pagrindiniai žodžiai:
daugiakultūriškumas, nacionalinė įvairovė, kultūros paveldas, socializacija, ugdymas, kultūrinio tapatinimosi sritis, kultūros perdavimas iš kartos į kartąSantrauka
Šiuolaikinė kultūrų įvairovė sukūrė daugiatautę tradiciją nacionalinėse šalyse, taigi daugiakultūriškumas kaip savaime unikalus reiškinys turi savita sistemą, kurioje pagrindinė užduotis – žmogaus identiteto konceptualizavimas. Socializacija ir ugdymas yra pagrindinės sritys šiame procese, kaip ir savęs identifikavimas per paveldėtas tradicijas, kurios tuo pačiu metu sukuria ir naują – kultūrinį identitetą. Šiame kontekste kultūros interpretacija, pedagogės Meilės Lukšienės požiūriu, yra esminė siekiant orientuotis daugiakultūriame diskurse, kuriame ne visuomet vertinamos ypatybės.
Atsisiuntimai
Publikuota
2013-09-10
Kaip cituoti
Szerląg, A. . (2013). Meilės Lukšienės pedagogikos kultūrinis kontekstas – integralus kultūrinio paveldo perdavimas Vilniaus krašto lenkų šeimose per socializacijos ir ugdymo procesus. Pedagogika / Pedagogy, 111(2), 189–194. https://doi.org/10.15823/p.2013.1804
Numeris
Skyriai
Straipsniai