Kaitos, kaip kuriamo švietimo kokybės, idėjos Meilės Lukšienės tekstuose
DOI:
https://doi.org/10.15823/p.2013.1802Pagrindiniai žodžiai:
Meilės Lukšienės tekstai, reforma, asmens, organizacijos, valstybės kaita konceptualiuoju lygmeniu, kokybė, vertybiniai švietimo principaiSantrauka
Straipsnyje nagrinėjamos mokslininkės Meilės Lukšienės tekstuose formuluotos švietimo kaitos idėjos, sietinos su Lietuvoje kuriamo švietimo kokybe vykstant švietimo reformai. Remiamasi kaitos ir kokybės sampratas aptariančios mokslo literatūros, švietimą reglamentuojančių dokumentų analize, atlikto empirinio tyrimo – mokslininkės tekstų kokybinės analizės – duomenimis.
Atsisiuntimai
Publikuota
2013-09-10
Kaip cituoti
Brindzaitė, J. ., & Bruzgelevičienė, R. . (2013). Kaitos, kaip kuriamo švietimo kokybės, idėjos Meilės Lukšienės tekstuose. Pedagogika / Pedagogy, 111(2), 163–175. https://doi.org/10.15823/p.2013.1802
Numeris
Skyriai
Straipsniai