Meilės Lukšienės tvariųjų vertybių ištakos
DOI:
https://doi.org/10.15823/p.2013.1794Pagrindiniai žodžiai:
žmogaus vertės, laisvės, tautiškumo, nuolatinio mokymosi vertybinės nuostatos, tvarumasSantrauka
Straipsnyje analizuojama ir siekiama atskleisti Lietuvos švietimo sistemoje iškeltų principinių nuostatų – žmogaus vertės (humaniškumo), laisvės (demokratiškumo), tautiškumo (racionalumo), nuolatinio mokymosi (atsinaujinimo ir kaitos) atsiradimo ir įtvirtinimo, kurių suformavimui neabejotinos įtakos turėjo M. Lukšienės vertybinių nuostatų tikėtinos ištakos. Jos siejamos su M. Lukšienės asmeniu ir tvariųjų vertybių susiklostymui įtaka dariusia šeimos aplinka. Straipsnis parengtas studijuojant habil. dr. M. Lukšienės „Laiko prasmės“ ir „Jono Biliūno gyvenimas ir kūryba“.
Atsisiuntimai
Publikuota
2013-09-10
Kaip cituoti
Barkauskaitė, M. . (2013). Meilės Lukšienės tvariųjų vertybių ištakos. Pedagogika / Pedagogy, 111(2), 73–80. https://doi.org/10.15823/p.2013.1794
Numeris
Skyriai
Straipsniai