Būsimų inžinierių matematinių dalykų suvokimo ypatumai

Authors

  • Teresė Leonavičienė Vilniaus Gedimino technikos universitetas
  • Olga Suboč Vilniaus Gedimino technikos universitetas

DOI:

https://doi.org/10.15823/p.2014.1759

Pagrindiniai žodžiai:

studijų kokybė, rezultatai, matematinių dalykų supratimas

Santrauka

Gerinant studijų kokybę ir siekiant aukštesnių rezultatų bei gilesnio studijuojamų dalykų supratimo susiduriama su naujais iššūkiais. Tenka apmąstyti ne tik studijų programų, studijuojamų dalykų turinį, bet ir būdus bei priemones, kaip pasiekti išsikeltus tikslus. Siekdami ugdyti logiškai mąstančias asmenybes, sugebančias analizuoti ir vertinti situaciją, savarankiškai priimančias sprendimus, tą turime daryti per visą studijų procesą. Ne išimtis ir matematiniai dalykai. Dėstydami matematinius dalykus dėstytojai ne tik perteikia informaciją ir patikrina, kaip ji buvo įsisavinta, bet dalyvauja visuminiame asmenybės lavinimo ir ugdymo procese ir ieško naujų galimybių, kaip dėstyti tiksliųjų mokslų dalykus, kad skatintų studentus labiau domėtis studijuojama medžiaga. Matematinių dalykų suvokimo tyrimas leido mums įvertinti studentų požiūrį į techniškajame universitete dėstomus matematinius dalykus ir pertvarkyti juos taip, kad studentai patys labiau domėtųsi studijuojamu dalyku.

Atsisiuntimai

Publikuota

2014-03-05

Kaip cituoti

Leonavičienė, T., & Suboč, O. (2014). Būsimų inžinierių matematinių dalykų suvokimo ypatumai. Pedagogy / Pedagogika, 113(1), 159–169. https://doi.org/10.15823/p.2014.1759

Numeris

Skyriai

Straipsniai